כך פתחו בבית שמש את שנת הלימודים

סגן השר מאיר פרוש פתח את שנת הלימודים בבית שמש וסייר במוסדות חינוך בעיר יחד עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש פתח הבוקר (שלישי) את שנת הלימודים בבית שמש יחד עם ראש העיר ד"ר עליזה בלוך, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך הרב ישעיהו ארנרייך, יו"ר ועדת תכנון ובנייה הרב שמעון גולדברג וראש מינהל החינוך קובי עמר. לסיור אף התלוו חברי מועצת העירייה.

הביקור החל בקביעת מזוזה במבנה החדש של תלמודי התורה דרכי יושר ונתיב התורה ברמת בית שמש ג'. סגן השר קבע מזוזה, אחריו קבעו מזוזות גם סגר"ע הרב ארנרייך, יו"ר ועדת תכנון ובנייה הרב גולדברג וראש מינהל החינוך קובי עמר. לאחר מכן ערכה המשלחת סיור במקום, שוחחו עם התלמידים וערכו מעמד לחיים עם צוות המורים.

משם המשיך הסיור לבית הספר בית יעקב בקריה החרדית שם נחנכה הכניסה החדשה שהונגשה לנכים, מעלית חדשה שהותקנה במבנה ונקבעו מזוזות. הסיור הסתיים בישיבת אוצר התורה במוסדות 'שיח סוד' ברמת בית שמש א', שם סיירה המשלחת בין הכיתות ולאחר מכן התקיימה ישיבה עם הנהלת המקום והצוות החינוכי.

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש: "לפני מספר שנים התחלנו במשרד החינוך בתוכנית חומש לבינוי מוסדות חינוך, ריכזנו מספר ערים מובילות בחינוך ביניהם בית שמש. אנו אוחזים עכשיו בסוף השנה השלישית, יש ערים שבהם עדיין מתארגנים אך יש ערים כמו בית שמש שהדביקו את הקצב ויודעים לבוא למשרד החינוך ולשקף את הצרכים. ככל שהעירייה נערכת יותר טוב כך אנו שמחים יותר ביום פתיחת הלימודים. המבנים החדשים בבית שמש הם אחת מהתוצאות של תוכנית החומש שהובלנו וכבר עכשיו אנו בשלב גיבוש תוכנית החומש הבאה כדי שנוכל להביא את הבשורה לכל ערי ישראל".

ראש העיר ד"ר עליזה בלוך אמרה בחנוכת המבנים החדשים:"אני רוצה להודות לסגן השר פרוש שבחר לפתוח אצלנו את שנת הלימודים, אנחנו בעיריית בית שמש מאמינים שדירה נאה מרחיבה דעתו של אדם. יש בבית שמש מחסור גדול מאוד של כיתות, מצוקה אותה מכיר סגה"ש פרוש ומסייע לנו בשותפות ארוכת דרך. כל מוסד שמקבל מבנה קבע זהו יום חג עבורנו ועוד צעד אחד בדרך שלנו לייצר חינוך טוב, בפתיחת שנה זו שודרגו 25 מוסדות חינוך בבית שמש, היעד שלנו זה להכפיל את המספר הזה בשנה הבאה. לא נרפה עד שכל ילדי בית שמש יקבלו מבני חינוך מפוארים וראויים".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך הרב ישעיהו ארנרייך אמר: "היום אני מברך בהתרגשות שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה, חנוכת מוסדות חינוך במבני קבע מפוארים בסטנדרטים הגבוהים ביותר היא בהחלט מעמד מרומם נפש והשאיפה שלנו היא שכמה שיותר מוסדות בבית שמש יעברו למבני קבע ראויים ושכל ילד בעיר יקבל את התנאים הטובים ביותר. פתיחת שנת הלימודים השנה הייתה מורכבת במיוחד ואני מודה לסגן השר פרוש על השותפות ומאחל לכל המורים, המחנכים והתלמידים שנת לימודים מוצלחת ופוריה".
*יו"ר ועדת תכנון ובנייה הרב שמעון גולדברג:* "כעיר בפיתוח, בינוי מוסדות חינוך הוא אתגר משמעותי במיוחד ועל המלאכה הזו מנצח סגר"ע ידידי הרב ארנרייך שמוביל מהפכה יחד עם ראש העיר, היום הזה הוא יום חג לבית שמש".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *