כל עצורי 'הפלג' שנעצרו אמש – שוחררו הבוקר

כל עצורי ההפגנה בירושלים של 'הפלג הירושלמי' על מעצר העריק החרדי דניאל כיטוב – שוחררו.

כל עצורי ההפגנה בירושלים של 'הפלג הירושלמי' על מעצר העריק החרדי דניאל כיטוב מבית שמש, בנו של חבר המועצה מלאכי כי טוב – שוחררו.

תלמיד הישיבה (בן 16) שאיבד אתמול את הכרתו מפגיעת פרש משטרתי שהשתולל על ההמונים, ואושפז בביה"ח שערי צדק, ישוחרר היום מבית החולים.

כזכור, 23 חרדים נעצרו היום בהפגנת הפלג הירושלמי שהתקיימה בכניסה לירושלים, כאשר השוטרים פעלו באלימות מול המפגינים שחסמו את העיר למשך כמה שעות.

דוברות הועדה להצלת עולם התורה מסרה כי "חוק הגיוס הנורא, שבגינו יצאו שוב לבחירות – בגיבוי הנציגים החרדים, הוא זה שביסודו הביא את אלפי בני ישיבה לא לשתף פעולה עם החוק, ולא להתייצב בלשכות הגיוס – כהוראת גדולי ישראל, עד שיוחזר חוק תורתו אומנותו, והוא הגורם הישיר למעצרו הנפשע של אסיר עולם התורה מקדש שם שמים הבה"ח דניאל כיטוב נ"י.

"הועדה מדגישה כי אלפי החרדים שהשתתפו במחאה מעידים כאלף עדים על ציבור איכותי ויקר האמון על שמירת משמרת הקודש, וכי בהוראת גדולי הדור שליט"א בלבד תוכרע המחאה, ושום כח, מעצרים פרשים או מים באושים לא יוכלו לה למחאה ולא יעצרו אותה.

"מכאן קוראת הועדה להצלת עולם התורה לשחרר מייידית את אסיר עולם התורה, ומדגישה כי כל בית ישראל ראו בחוש את מחאתם השקטה והאצילית, עם שירי קודש ותפילות המוניות, שניסו לגדעם בכח הזרועה ועם מעצרים, מול מחאות אלימות אחרות שהתקיימו ושהתקבלו בכפפות של משי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *