"כל תל אביב מודבקת, המונים עם תסמינים שלא נבדקים"

איש העסקים רוני מאנה שנדבק בקורונה סיפר היום (ראשון) בתוכנית חיסכון בחדשות 12 על התקופה הקשה שבה חלה בנגיף וחשף כי רבים בתל אביב לא נבדקים.

איש העסקים רוני מאנה שנדבק בקורונה סיפר היום (ראשון) בתוכנית חיסכון בחדשות 12 על התקופה הקשה שבה חלה בנגיף וחשף כי רבים בתל אביב לא נבדקים. “בגל הראשון מאוד נזהרתי, שמרתי על עצמי”, סיפר מאנה. “חבר שפגש אותי אמר לי בוא למסיבה. והלכתי, ואז אופסנתי ל-3 שבועות בבית. זו הייתה תקופה קשה שאני לא רוצה לזכור. הווירוס קטלני, הסימפטומים נשארים אחרי שאתה מבריא – כאבי שרירים, אובדן זיכרון וחוסר חוש הטעם”.

לאלה שמזלזלים בקורונה אמר מאנה. “אם פרופ’ לס היה נפגש עם חולה קורונה, הוא היה מגלה את המחלה. זה לא שפעת ולא קרוב לזה. היו לי שלושה חברים שנדבקו, ושניים מהם הגיעו עד להנשמה כמעט, וגם אני הרגשתי קטסטרופה”.

“זורקים אותך כמו כלב, אנשים פוחדים להתקרב אליך, יש לי ילדים שאני לא יכולתי להתקרב אליהם”, סיפר. “מי שלא הולך עם מסכה הוא פושע. מי שהולך עם מסכה לא יכול להידבק. הנהג שלי הלך עם מסכה ולא נדבק.

הוא גילה עוד כי ”הייתה פה התרופפות ובעיה חמורה בהסברה, אני גם הייתי חלק מזה. כל תל אביב מודבקת, המוני אנשים עם תסמינים שלא הולכים להיבדק”.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *