כמה עלתה למדינת ישראל הפקת "פורום השואה"?

אירוע זה מומן כולו מהתקציב הייעודי אשר הועבר לבית הנשיא ממשרד האוצר

עם תום העבודה על פורום השואה 2020, אשר התכנס בירושלים בהזמנת נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין בסוף ינואר, ובהנחיית מנכ"ל בית הנשיא הראל טובי, יוצג להלן לציבור פירוט ההוצאות של בית הנשיא אשר הועבר לספקים השונים לטובת הצלחת האירוע.

נדגיש כי רשימת ההוצאות המפורטת המובאת כאן נוגעת לארוחת הערב הרשמית שנערכה למנהיגי העולם שהתקיימה בבית הנשיא ערב פורום השואה, ביום רביעי ה-22.1.2020.

אירוע זה מומן כולו מהתקציב הייעודי אשר הועבר לבית הנשיא ממשרד האוצר וללא מעורבות פילנתרופית או חיצונית כזו או אחרת. סך כל עלויות בית הנשיא כולל מע"מ 1,414,216 שקלים.

בית הנשיא מבקש להודות לראש אגף התקציבים שאול מרידור על התקציב הייעודי שהועבר לכלל הגופים הרלוונטיים עבור אירועי פורום השואה, באמצעות בית הנשיא, ואשר עומד על כ-22 מיליון שקלים.

בין הגופים להם חולק התקציב, על ידי בית הנשיא, לטובת קידום האירועים נימנים: משרד החוץ, משטרת ישראל, שירות הביטחון הכללי, רשות שדות התעופה, עיריית ירושלים ורבים נוספים אשר לקחו חלק באירוע ההיסטורי.

נשוב ונדגיש כי התקציב עבור כלל הגופים שלקחו חלק במשימה הועבר על ידי האוצר לתקציב בית הנשיא לשנים 2019-2020 וחולק באמצעות בית הנשיא לגופים השונים.

להלן תפורט חלוקת ההוצאות אשר הועמדו לרשות בית הנשיא לקיום ארוחת הערב הרשמית ביום רביעי 22 בינואר על פי צורכי ההוצאה:

בינוי הכולל: הקמת אוהלי מתחם האירוח, בינוי, קונסטרוקציה, מהנדסים, יועצים ובמות- 350,213 שקלים.

תוכן אמנותי הכולל: הנחיה, תשלום לאמנים ולהרכבים המוסיקליים, עיבוד וחזרות, הפקת סרט עם יצוג כלל המנהיגים שהוקרן בערב, כולל עיצוב, תרגום ואנימציה-140,400 שקלים.

בימוי אמנותי ובכללו שכר במאי, עוזר במאי וכתיבת טקסטים- 47,500 שקלים.

הסעדה עבור כ-400 הנוכחים במשכן ביום האירוע, פרחים ועיצוב מתחמי האירוח בריהוט, תפאורה ועוד וכדומה- 303,832 שקלים.

שכר הפקה וכוח אדם- 157,500 שקלים.

הגברה, הקרנה ותאורה- 161,167 שקלים.

עלויות ניידת שידור חי והפצה לרחבי העולם, כולל שירותי העברת חומרים באופן מיידי- 48,119 שקלים.

סה"כ עלויות בתוספת מע"מ 1,414,216 שקלים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *