כן ירבו: 13,100 תינוקות נולדו בהדסה ב-2018

שנת 2018 – מספר שיא של לידות במרכז הרפואי הדסה! האגף לנשים ויולדות בהדסה מסכם את שנת 2018 עם לידתם של כ- 13,100 תינוקות

בהדסה הר הצופים ובהדסה עין כרם, מספר שיא בכל הזמנים! גם בחודש האחרון בשנה, דצמבר 2018, נחצה שיא של כל הזמנים בהדסה עם 1207 יולדות.
פרופ' שמחה יגל, מנהל האגף לנשים ויולדות בהדסה, מציין כי מגמת העלייה המובהקת של מספרי יולדות מלמדת על בחירתן של נשים ללדת במקום הבטוח ביותר המעניק שירות אישי וחם, ובו הצוותים הרפואיים והסיעודיים אשר עושים הכל למענן.

"שמו של בית החולים הדסה, על שני מרכזיו בעין כרם ובהר הצופים, ידוע ומוכר לכולם כמוסד מוביל ומקצועי, היודע לסייע בכל מצב רפואי. צוותי חדרי הלידה, מחלקות היולדות, מחלקות תינוקות ופגים, המחלקה לפוריות והמחלקה להריון בסיכון – כולם ככולם מעניקים את מלוא תשומת הלב והטיפול הנפלא ליולדות ולתינוקיהן, לרבות ליווי במהלך ההיריון – גם המורכבים שבהם.
שנת 2018 מאופיינת אצלנו בהדסה לא רק בלידות מרובות ומשמחות אלא גם בהתחדשות נרחבת של בעלי תפקידים – מומחים מן השורה הראשונה בתחום הגניקולוגיה והלידה שהצטרפו אל שורותינו. "כמובן", מוסיף פרופ' יגל, "מערך חדרי הלידה החדשים בהדסה הר הצופים, לא הותיר את תושבות ירושלים והישובים סביב לה אדישות, ובהדסה הר הצופים חלה בחודש האחרון – מאז פתחנו את חדרי הלידה, עלייה של 20% במספרי היולדות.
מדובר ב- 10 חדרים מפנקים ומרווחים, המצוידים במיטב הטכנולוגיה והכלים על מנת להעניק לכל יולדת חוויה אישית, מיוחדת, בטוחה ומוצלחת. כל אלו, יחד עם האנשים עצמם – הצוותים הנפלאים והמסורים בשני בתי החולים, הם הלב שלנו בהדסה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *