"כפסע ממלחמה": צה"ל סיכל פיגוע גדול של איראן בגבול הגולן

בחסדי שמיים סוכל הלילה פיגוע של כוח קודס האיראני ומליציות שיעיות נגד מטרות ישראליות שהיה יכול להוביל למלחמה בצפון. כל הפרטים

בחסדי שמיים סוכל הלילה פיגוע של כוח קודס האיראני ומליציות שיעיות נגד מטרות ישראליות שהיה יכול להוביל למלחמה בצפון. סוללות "כיפת ברזל" נפרסו בצפון והוגברה הכוננות בטייסות השונות שבבסיס חיל האוויר. זאת במסגרת הכוננות הגבוהה של חיל האוויר בצפון. הסוללות נפרסו לפני סיכול הפיגוע האיראני בסוריה.

צה"ל תקף באמצעות מטוסי קרב מספר יעדי טרור בכפר עקרבה דרום מזרח לדמשק בסוריה.

התקיפה בוצעה נגד פעילי כוח קודס האיראני ומיליציות שיעיות שעסקו בימים האחרונים בקידום פיגוע נגד מטרות ישראליות משטח סוריה.

מתווה הפיגוע שסוכל שכלל בתכנון שיגור מספר רחפנים חמושים נגד מטרות ישראליות.

מצה"ל נמסר כי הצבא נמצא במוכנות גבוהה להמשך הגנה ופעולה ככל שיידרשו נגד כוונות לפיגוע נגד מדינת ישראל ורואה באיראן ובמשטר הסורי אחראים ישירים לניסיון הפיגוע שסוכל.

דובר צהל מסר תדרוך לעיתונאים בו נמסר:

בשעה האחרונה צה"ל סיכל נסיון פיגוע של כוחות קודס האיראנים הנמצאים בשטח סוריה. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו בכפר אקרבה, דרומית לדמשק בסוריה.
– צה"ל עקב בימים האחרונים אחרי כוחות קודס איראנים וראה כי הכוחות רצו לבצע שיגור רחפנים חמושים כנגד מטרות ישראליות בצפון ישראל.
– במהלך התקיפה של חיל האוויר נפגעו ככל הנראה מבנים ופעילים של מליציות שיעיות ותחמושת שהייתה באותו הבניין.
– החוליה כוללת איראנים ופעילים של מליציות שעיות.
– אותה חולייה ניסתה בחמישי האחרון לשגר את הרחפנים החמושים אל עבר ישראל אולם כוחות צה"ל שיבשו את פעילותם ומנעו את הפגיעה בישראל.
– מפקד פיקוד הצפון עדכן את ראש המועצה גולן וקצרין על הפרטים שנמסרו בקו.
– צה"ל ערוך לכל תרחיש, יש מוכנות הגנתית והתקפית גבוהה בעקבות מה שיקרה.
– צה״ל רואה בחומרה את העובדה שהמשטר הסורי מאפשר טרור בשטחו ומעלים עין על הנעשה בו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *