כתב אישום נגד המעורבים בתאונת הפגע וברח

הפרקליטות הגישה כתבי אישום נגד סנדרוסי וגמליאל שהיו מעורבים בתאונת הפגע וברח בי-ם. האישומים: הפקרה לאחר פגיעה, עבירות של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה מעל המהירות המותרת

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד החשודים במעורבות בתאונת הפגע וברח בירושלים ב-21 באפריל.

נתנאל סנדרוסי מואשם בהפקרה לאחר פגיעה ומאיר גמליאל מואשם בעבירות של חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה מעל המהירות המותרת.

על פי כתב האישום, ביום התאונה בשעות הערב נהג סנדרוסי, ברחוב גולדה מאיר בירושלים ומאיר גמליאל נסע עימו ברכב. הנאשמים הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי כשסנדרוסי נוהג במהירות גבוהה.

באותה עת חצה את הצומת ילד בן 11 כשרמזור הולכי הרגל בו חצה הנפגע את הכביש הורה אדום. מכתב האישום עולה כי סנדרוסי נהג אל תוך הצומת במהירות, ופגע בעוצמה בנפגע שהיה על מעבר החצייה.

השניים, אשר הבחינו בפגיעה, עצרו את הרכב בסמוך לאחר הצומת, ולאחר שעמדו על הפגיעה, התיישב גמליאל בכיסא הנהג לרכב ועזב את הצומת במהירות גבוהה, וזאת מבלי שהושיטו עזרה לנפגע, מבלי שהזעיקו עזרה ומבלי שהתייצבו בפני שירותי ההצלה או החקירה והציגו את עצמם כמי שהיו מעורבים בתאונה.

הפרקליטות מבקשת לעצור את השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *