לאחר המשבר: פרץ מונה לשר לענייני ירושלים

לאחר אין ספור חילוקי דיעות – הלילה חתם רפי פרץ על הסכם קואליציוני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. פרץ עוזב את מפלגת ימינה והוא ישמש שר לענייני ירושלים, מורשת ומיזמים לאומיים

לאחר אין ספור חילוקי דיעות – הלילה חתם רפי פרץ על הסכם קואליציוני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. פרץ עוזב את מפלגת ימינה והוא ישמש שר לענייני ירושלים, מורשת ומיזמים לאומיים.

חבר הכנסת היחיד מטעם סיעת הבית היהודי החל אתמול לקיים משא ומתן עם ראש הממשלה נתניהו, אחרי שבנט סירב לקבל את ההצעה האחרונה שהציע נתניהו לבנט. בשיחת טלפון עם נתניהו.

אלא שאמש התעוררו קשיים במשא ומתן והשר דוד אמסלם מהליכוד דרש את תיק ירושלים לאחר שנתניהו הבטיח לו את התיק. נתניהו פרץ אף איים שאם לא יקבל את תיק ירושלים לא יצטרף לממשלה. לבסוף, לאחר אין ספור ספקולציות, הלילה נחתם ההסכם בין פרץ לנתניהו.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "מברך את השר רפי פרץ על הצטרפותו לממשלה. השר פרץ גילה אחריות כלפי הציונות הדתית ויהיה שותף מרכזי בממשלה שתוקם. כפי שהתחייבתי, יחד נמשיך להוביל מהלכים חשובים עבור הציונות הדתית ובראשם מהלך היסטורי של החלת הריבונות".

פרץ הגיב: "הציונות הדתית נכנסת תחת האלונקה ולוקחת חלק בהנהגת המדינה. נעניתי לבקשתו של ראש הממשלה להצטרף לממשלה ולייצג את דרכה של הציונות הדתית באמצעות חיזוק מעמדה של ירושלים, בירתנו הנצחית. מודה לראש הממשלה על האמון שנתן בי".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מילים מילים

    …איזה אחריות ואיזה הנהגה..הכל הכל תפקידים כסף וכבוד..

    ד"ר בורג |
    הגב