לאחר שהשוותה אותו להיטלר: בן גביר יגיש תביעה נוספת נגד סתיו שפיר

לאחר שהשוותה אותו להיטלר: בן גביר יגיש תביעה נוספת נגד סתיו שפיר על סך חצי מליון ש"ח

 

עו"ד איתמר בן גביר, מראשי עוצמה יהודית יגיש תביעה נוספת נגד חברת הכנסת סתיו שפיר על סך חצי מליון ש"ח. זאת לאחר ששפיר השוותה הבוקר (ד') בחשבון הטוויטר שלה בין בן גביר למנהיג גרמניה הנאצית אדולף היטלר.

שפיר הגיבה לציוץ שהעלה כתב 'ווינט' רן בוקר, בו ציין כי רינו צרור נזף הבוקר בשידור בגלי צה"ל בשפיר, לאחר שזו נזפה בו קודם על שאפשר לעו"ד בן גביר להתראיין בשידור. שפיר צייצה בתגובה: "‏‎רן היקר, בלי להשוות, חלילה – את היטלר היית מעלה לשידור? חופש ביטוי כן – הסתה לגזענות, לא. חופש ביטוי כן, פגיעה בדמוקרטיה – לא.
בלי פחד".

כזכור, בן גביר כבר הגיש בתקופת מערכת הבחירות הקודמת, גם אז בזמן הדיונים בוועדת הבחירות, תביעה נגד שפיר לאחר שגם אז השוותה את אנשי עוצמה יהודית לנאצים. לאחרונה הוגש כתב הגנה מטעמה של שפיר, והתביעה נגדה עדיין מתנהלת בבית המשפט.

לאחר דבריה של שפיר הבוקר, מודיע בן גביר כי יגיש נגדה תביעה נוספת על סך חצי מליון ש"ח: "סתיו שפיר, שהתחברה למחפיץ הנשים אהוד ברק ממשיכה להסית ולעשות זילות לשואה מחמת חוסר ידע משווע, וממשיכה להשוות את גדולי רוצחי העם היהודי לנאמניו ואוהביו. הגיע הזמן לעצור את ההסתה הפרועה שלה והגיע הזמן שתדע היא וכל מי שיסית כי יש מחיר לדבריו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *