לאחר שפוטר ע"י נתניהו: בנט החזיר את קובי אלירז למשרד הביטחון

מינוי בלשכת שר הביטחון עליית מדרגה במאבק נגד הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית בשטחי C – שר הביטחון, נפתלי בנט, מינה את קובי אלירז למנהל המערכה.

שר הביטחון, נפתלי בנט, מינה היום (ה׳) את קובי אלירז לשמש פרויקטור ייעודי לעניין המערכה נגד הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית בשטחי C.

אלירז, תושב עלי, נשוי ואב לשישה, שימש כיועץ שר הביטחון לענייני התיישבות במשך למעלה מארבע שנים, תחת שרי הביטחון משה (בוגי) יעלון, אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו. בעברו שירת כלוחם ומפקד בחטיבת גולני, ולאחר מכן עבד בתנועת בני עקיבא, כפרויקטור בהקמת חבל לכיש, כיו"ר תנועת ההתיישבות אמנה ובהמשך כיו"ר עלי במשך 8 שנים.

תפקידו של אלירז יהיה לרכז מטעם שר הביטחון את המאבק נגד הבנייה הפלסטינית הבלתי חוקית בשטחי C. כזכור, לפני כחודש הכריז השר בנט על מערכה בנושא אל מול הרשות הפלסטינית אשר משתלטת בשנים האחרונות על שטחי ההתיישבות הישראלית ביהודה ושומרון.

שר הביטחון, נפתלי בנט: “עתיד שטחי ארץ ישראל עומד על הכף. לצערי, בעוד שהפלסטינים משתלטים כמעט ללא מפריע על שטחנו, מדינת ישראל פשוט לא עלתה לזירה. כעת אנו משנים כיוון ויוצאים למערכה. ישראל חייבת לנצח. מערכת הביטחון תילחם על השטח ולצורך זה חיוני שיהיה מי שינהל את המערכה. קובי אלירז הוא האדם הנכון בזמן הנכון. הוא מומחה לתחום ובולדוזר של עשייה. קובי, בהצלחה”.

קובי אלירז: “אשמח לאתגר החשוב והמשמעותי הזה, במהלך שנות עבודתי במשרד הביטחון צברתי ניסיון רב מול המערכות השונות וכולי תקווה שאעמוד במשימה החשובה”.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *