ל'אנטריקוט: ארוחה כשרה ואיכותית במחירים נוחים • ביקור טעים

דווקא בתל אביב, נמצאת לה מסעדת בשרים עם ניחוח צרפתי: ל'אנטריקוט. מבקר המסעדות שלנו דגם שם את המנות העיקריות, הראשונות וגם מרק אפונה חם ליום סגרירי

מסעדת ל'אנטריקוט, מבין שאר המסעדות, היא המסעדה בה סעדנו כנראה הכי הרבה עד היום. המיקום הנח והמרכזי, המחירים הנוחים – וכמובן האיכות וטעם המנות, גרמו לכך שנחזור אליה שוב ושוב, וגם השבוע, כמובן.

למי שמחפש ארוחת בשרית, במסעדה עם ניחוח צרפתי-חו"לניקי, שמבינה באוכל ומבינה בבשר, זה לגמרי המקום. במרכז תל אביב, סמוך מאד לבית הכנסת הגדול. קרה לא פעם ששילבנו טיול בתל אביב, למשל עם המסלול החדש של המקומות המרכזיים בתל אביב (המסומנים על המדרכה במסלול מיוחד), עם המסעדה, כארוחת ערב. כמובן, כדאי מאד להזמין מקומות מראש כי המסעדה הייתה בתפוסה מלאה בפעמים רבות שבאנו, ואז נאלצנו להמתין עד שיתפנה שולחן.

את ביקורנו במקום הפעם פתחנו במספר מנות ראשונות: פטה כבד בליווי ריבת תפוחים שאלוט ולחם בירה שחורה (36 ₪), מנה מצוינת עם פטה כבד עדין ומיוחד בטעמו; מרק אפונה (ליום הקררר שבאנו בו), שהיה סמיך במידה המדויקת, נימוח ובעל טעם עמוק וטעים. מזכיר את המרק של אמא. וכמובן את קבבוני האנטריקוט הפיקנטיים והמיוחדים של "ל'אנטריקוט" (40 ₪), בליווי קרם חצילים שרופים עם שום, נענע ורסק עגבניות, וטחינה לבנה.

פטה הכבד
מרק האפונה
הקבבונים הייחודיים

אחרי שנרגענו עם המנות הראשונות, שדרך אגב, הן בולטות כאן לא פחות מהעיקריות, המשכנו לעבר המנות העיקריות: הזמנו שלוש: סטייק, שהיה ספיישל מחלק מיוחד באותו ערב, שהגיע בדיוק במידת העשיה שביקשנו, נימוח ובעל טעם עשיר ומיוחד – ולצדו תפוחי אדמה (מעולים!) וצ'יפס, וגם המבורגר ל'אנטריקוט 250 גרם (75 ש"ח), שהוגש כמובן עם לחמניה, בצל, חסה ועגבניה, והיה פיקנטי וחריף בדיוק במידה הנכונה. האישה לקחה גם פילה סלמון נורווגי צלוי (95 ש"ח), שהגיע כל כך מרהיב ומוגש יפה שחבל היה להרוס את המנה…

הסטייק העשוי כהלכה
ההמבורגר
פילה הסלמון. שימו לב למוזיקליות…

סיימנו עם שתי מנות אחרונות: סורבה הבית, שהגיעו 3 כדורי גלידה סורבה בטעמים (34 ₪) והיו אות סיום מרענן לארוחה המצוינת, וגם, איך אפשר שלא, את הקינוח המפורסם של המסעדה, כדור גלקסיה, מין כדור בטעם לוטוס מצפה שוקולד, עם מילוי שמימי, שנפתח לו באחת על ידי המלצרית כששפכה מעליו רוטב שוקולד חם.

הגלקסיה נפתחה…

בקיצור, ארוחה טעימה ומיוחדת, ממש כמו תמיד ב"ל'אנטריקוט". מומלץ בחום.

ל'אנטריקוט, רחוב אחד העם 28 פינת נחלת בנימין, תל-אביב. טלפון: 052-9097600.

כשר בהשגחת הרב מחפוד שליט"א.

שעות פעילות: ימים א'-ה' 12:00-23:00. מוצ"ש: כשעה לאחר צאת השבת ועד אחרון הלקוחות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *