לא מוותרים: ביהדות התורה יערערו היום על המנדט השמיני

ביהדות התורה יגישו היום את הערעור על תוצאות הבחירות לכנסת זאת במטרה להכניס את יצחק פינדרוס. עו״ד איתן הרמן שמטפל בתיק מתכוון להגיש את הערעור אך עדיין לא ברור האם ליהדות התורה יש ראיות מספקות

ביהדות התורה יגישו היום את הערעור על תוצאות הבחירות לכנסת זאת במטרה להכניס את יצחק פינדרוס.

עו״ד איתן הרמן שמטפל בתיק מתכוון להגיש את הערעור עם טיעונים משפטיים, לטענת המפלגה: בנוסף להכשרת קלפיות בירכא ובפוריידיס שבהן בוצעו זיופים, נרשמו טעויות אנוש בהעתקת גיליונות הספירה והתוצאות במאות קולות, כך שלסיעת יהדות התורה יש להוסיף 44 קולות, לסיעת ש"ס יש להוסיף 52 קולות, ולגרוע 41 קולות מסיעת ימינה ו-625 קולות מהליכוד

ועדת הבחירות הודיעה כעת כי הפער בין הליכוד ליהדות התורה נע בין 68 ל-156 קולות, משום שלפי החישוב התברר שש"ס ויהדות התורה היו צריכות לשלם יותר מ-4 קולות בעבור כל מנדט בו זכו כדי לעקוף את ימינה והליכוד.

נציגי יהדות התורה כעת בישיבת סיכום הבחירות עם השופט מלצר ומנכלי"ת ועדת הבחירות הצביעו נגד אישור התוצאות. בפגישה נוכחים: עו"ד אברימי יוסטמן וכן מנהל איוש קלפיות ארצי צביקי לוי. את סיעת שס מייצג ח"כ משה ארבל. השופט מלצר אמר כי אף קלפי במגזר החרדי לא יצאה לחקירת משטרה.

עו"ד אברימי יוסטמן אמר בוועדה: "לפני ההצבעה רציתי לבוא עם בגדי שבת ושטריימל בגלל שהתנפץ המיתוס שהחרדים גונבים בקלפיות והתברר שאין זיופים בכלל במגזר אבל לאור התוצאות שהשתנו בלילה האחרון צריך להרים דגל שחור שזו ההחלטה".

ח"כ משה גפני ביקש פגישה עם השופט מלצר לדיון במנדט השמיני. מלצר השיב לשליחו של גפני, אברהם ובר: "פגישה לאיחולי שנה טובה – בשמחה. שום נושא אחר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *