לא מפחדים מדרעי: גם חולדאי השאיר את שס באופוזיציה

שס בחוץ – גור ואלי ישי בפנים: ראש העיר תל אביב רון חולדאי, לא סופר את שר הפנים אריה דרעי והחליט שלא לצרף את סיעת שס לקואליציה העירונית, והוא לא לבד, גם בחיפה, טבריה צפת ובת ים שס נשארה לחמם את ספסלי האופוזיציה

סיעת שס בתל אביב תשאר מחוץ לקואליציה שגיבש ראש העיר רון חולדאי, ובכך מצטרפת תל אביב לשורה של ערים שבהם שס נותרה לחמם את ספסלי האופוזיציה בהם: חיפה, טבריה, בת ים, וצפת – ערים שבהם עד עכשיו שס היית שולטת בהם בלא עוררין.

כאמור, ראש העיר רון חולדאי, החליט להשאיר את שס באופוזיציה, חולדאי החליט לצרף לקואליציה שלו דווקא את 'מאמינים' של חסידי גור, ומפלגת יחד של אלי ישי.

עסקן חרדי מוכר אומר ל'אקטואליק' כי נראה שראש הערים לא חוששים מנחת זרועו של שר הפנים שחולש על המשרד שמעניק תקציבים לרבים לעייריות: "המעניין כאן בסיפור, שמדובר בערים מרכזיות, ומי ששולט במשרד הפנים זה יו"ר שס אריה דרעי – וראשי הערים כבר לא מפחדים ממנו".

בסיעת מאמנים כתבו אמש: "חתמנו הערב על הסכם קואליציוני עם ראש העיר רון חולדאי. במסגרת ההסכם סיכמנו על שיתוף פעולה בנושא שמירת השבת כיום מנוחה בעיר, חיזוק החינוך בערכי יהדות וציונות, מינוי מועצה דתית ורב ראשי, חיזוק תחום קליטת עליה, וטיפול מוגבר במשפחות ממעגל העוני.

הסיעה תקבל את ראשות ועדת נכסים, תקים ועדה חדשה לענייני החינוך הדתי, סגן יו"ר ועדת רווחה וועדת קליטה ועלייה, חברות בכספים, הנהלה ותכנון ובנייה, וכן תקבל מינוי למחצית הקדנציה לסגן ראש עיר (בשכר).

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אבל ש"ס ניצחה בכל המקומות?? כך כתוב ב'הדרך' מידי שבוע...

    הקטע שהנציג הספרדי אחרי הבחירות השפיל ללא הרף את הנציג הגורי שבהתחלה נשאר בחוץ, לבסוף הגורי נכנס לא רק למועצה אלא גם לקואליציה…

    שסניק אבל לא מטומטם |
    הגב
  2. דרעי חלשששששששש!!!!!!!

    דרעי איבד את כוחו!!! הוא הוברר כחבר כנסת שלא עומד בדיבורו ולא עמד בציפיות, כבר אין לו השפעה וכח כבעבר ולכך אין ראשי הערים פוחדים ממנו וחבריו.

    אריאל עידן |
    הגב
  3. וואי אתה כזה כתב דפוק!

    רדוד! אני תמיד נכנס לאתר הזה בתור אתר מצחיק כזה שגם אם אריה דרעי יביא 119 מנדטים ואלי ישי יביא רק את הקול שלו, אתם תכתבו:
    מפלה לאריה דרעי! מנדט אחד שלם שזה כשלושים אלף איש אינם מרוצים מאריה דרעי!. וכמובן: בכירים בש"ס (תדעו, בכירים בש"ס זה תמיד רק משאלת לב) אומרים בדלתיים סגורות כי צריך להחליף את אריה דרעי במהירות, נוכחותו רק מדרדרת את ש"ס.
    טוב שיש לאלי ישי איזה אתר שמפרגן לו..
    טוב, יש לו פה אחיין ששששששששש

    מאיר |
    הגב
  4. המקורב זה אותו האיש...

    נכון
    ניחשתי
    יש!!

    מה מקבלים פרס?

    קובי |
    הגב
  5. מי שכתב את הכתבה הוא בהמה!!רואים שהוא שונא את אריה דרעי.....

    הכל שטויות אריה דרעי הוא מלך!!!!!
    ומי שכתב את הכתבה הוא פשוט שונא את אריה דרעי! רואים על כל מילה

    רייזל |
    הגב