לא נוהרים: אחוז ההצבעה יורד

למעלה ממיליון וחצי בני אדם כבר הצביעו, אך אחוז ההצבעה ירד בכ- 2% לעומת הבחירות הקודמות – מה שעשוי לסייע למפלגות החרדיות. נתניהו: "צאו להצביע". גנץ: "קרובים לניצחון"

קרב על כל קול: למעלה ממיליון וחצי בני אדם כבר הצביעו, אך אחוז ההצבעה ירד בכ- 2%  מהבחירות הקודמות – מה שעשוי לסייע למפלגות החרדיות.  ואלו הם אחוזי ההצבעה בשכונות החרדיות –  נכון לשעה 13:45: – 22% ירושלים. 42% בני ברק. 50% בית שמש. 33% אשדוד. 35% קרית גת. 43% הר יונה.

הפרשן עמית סגל צייץ בטוויטר וכתב: "שיעור ההצבעה מתכנס כנראה לאיזור ה-68-69 אחוז. בהנחה שלשליש מהירידה אחראית ההצבעה הערבית, זה עדיין משאיר בסימן שאלה גדול כמה מפלגות שמתנדנדות בחוזקה על אחוז החסימה"

ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, הצביע לצד רעייתו שרה בירושלים ואמר לכתבים שתיעדו את השניים משלשלים את מעטפות ההצבעה שלהם לקלפיות: "אני חייב להגיד לכם שזו לא הייתה התלבטות קשה, אבל זו פעולה קדושה – צריכים לבחור טוב. אני מבטיח הצבעה כשרה. בעזרת השם מדינת ישראל תנצח". ‎

בעמוד הפייסבוק של נתניהו,  צירף ראש הממשלה את הסרטון בו הוא ורעייתו הצביעו, כתב: "חייבים לסגור את הפער – חייבים להצביע רק לליכוד!".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הצביע בקלפי הסמוכה לביתו בראש העין יחד עם אשתו רויטל. אחרי ששלשלו את המעטפות לקלפי, אמר גנץ לכלי התקשורת: "זהו יום של תקווה, יום של אחדות בעם. אני מסתכל לאזרחי ישראל בעיניים ואומר להם שהשינוי אפשרי. אני מעמיד את עצמי לרשות מדינת ישראל וביחד נצא לדרך חדשה. אני קורא לכולם – אנחנו נכבד את הדמוקרטיה, צאו להצביע".

 

 

.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *