"לא נשב בממשלה בראשות בנימין נתניהו כל עוד לא יזוכה בבית משפט"

"לא נשב בממשלה בראשות בנימין נתניהו כל עוד לא יזוכה בבית משפט מהאישומים החמורים נגדו", צייץ היום בוגי יעלון בתגובה למגעים שמנסה לנהל יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין

"לא נשב בממשלה בראשות בנימין נתניהו כל עוד לא יזוכה בבית משפט מהאישומים החמורים נגדו", צייץ היום בוגי יעלון בתגובה למגעים שמנסה לנהל יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין "נמשיך לחתור לאחדות ולעשות כל שניתן כדי להימנע מבחירות נוספות, אך לא נסטה מערכינו ומהתחייבויותינו לבוחרינו. הבעתי בפני יו״ר הכנסת הערכתי הכנה למאמציו להשיג אחדות ולמנוע בחירות נוספות".

יעלון צייץ בטוויטר: "נפגשתי היום עם יו״ר הכנסת ח״כ יולי אדלשטיין בניסיון למנוע בחירות. הבהרתי כי ׳כחול לבן׳ מנסה להקים ממשלת אחדות עם הליכוד, כפי שהודענו מתחילת דרכנו. הבהרנו גם שאנו מוכנים לרוטציה בתפקיד ראש הממשלה, ובתנאי שבני גנץ ראשון.

לפני הודעת יעלון, יצאה הודעה רשמית מטעם כחול לבן להצעת אדלשטיין, בה הובע רצון להתקדם במגעים לאחדות: "אנו מברכים על יוזמתו של יו"ר הכנסת כמו גם על כל דיאלוג שיוכל לקדם ממשלת אחדות רחבה בהובלת כחול לבן ביחד עם הליכוד, אשר תתבסס על קווי יסוד משותפים. יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') בני גנץ, הנחה את צוות המשא ומתן, בראשות ד"ר יורם טורבוביץ ומר שלום שלמה לעשות כל מאמץ כדי למנוע בחירות שלישיות מיותרות ויקרות ולהיוועד עם יו"ר הכנסת עוד היום במטרה לדון בכך".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *