לבני אחרי שנזרקה: "קוראת לחיבור בשמאל"

ראש האופוזיציה ציפי לבני, במסיבת עיתונאים מתייחסת להחלטתו של יו"ר המחנה הציוני לסיים את השותפות עמה. צפו

ראש האופוזיציה ציפי לבני, במסיבת עיתונאים מתייחסת להחלטתו של יו"ר המחנה הציוני לסיים את השותפות עמה.

"אמא שלי הייתה אומרת כל עכבה לטובה ואני אומרת כל הפתעה לטובה. היה לי קשה לחבור עם מפלגת העבודה, עדיין אני יותר מחוברת לז'בוטינסקי מבן גוריון".

ליבני אמרה כי "שותפות עם הרצוג הייתה אמת בדרך ושותפות בין שני מנהיגים שההיאה לנו 24 מנדטים. עם גבאי לא הייתה שותפות. הדרך בה סיים אותה מעידה על כך".
"הקמנו את קדימה והתנועה בפוליטיקה ובממשלות ישראל,  כל זה לא קיבל ביטוי לאחר בחירת היו"ר החדש אבי גבאי. קיימתי את חלקי בשותפות כי ראיתי את עצמי מחוייבת. סירבתי לפניות מח"כים במפלגה להתפצל ומאנשים נוספים מבחוץ".

"המחוייבות שלנו היא קודם כל לציבור. אין לי מילים להודות מעומק הלב שאני מכירה לתמיכה מחממת ובעיקר הנשים שריגשו אותי".

יותר חשוב מהיפרדות העבודה מ'התנועה', היא ההיפרדות מהממשלה הנוכחית. המלחמה על הציונות עצמה בה היא גם מדינת העם היהודית ויש בה שיוויון לכולם. יהודית ודמוקרטית".

לבני קראה בדבריה להתאחד מול הימין, "קוראת לחיבורים בין כל השותפים בשמאל. הסיפורים הם לא אני ולא אתייחס לאנשים ספציפיים. אני קראתי לחיבורים ואמרתי שאני אהיה מספר שתיים כדי להרוויח יותר ואמרו שאני מדברת נגד גבאי".

לדבריה,"קיבלתי הרבה מאד תגובות בעיקר מנשים על דרך ההיפרדות שלי. אבל אם הרצון היה באמת היפרדות והוא היה מרים טלפון, אני חושבת שהיה הוקל לי והיינו לוחצים ידיים בשני פודיומים, אבל הוא לא עשה את זה. הציבור ישראל היה רוצה לראות את זה אחרת".

יושבת ראש האופוזיציה הוסיפה על האמירה של גבאי נגדה כי הוא "אכל ממנה ח**", והשיבה: אף פעם לא הסתכלתי לו בצלחת ולא יודעת מה הוא אכל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *