לבקשת הגר"ח: פרקליט הצמרת תרם מיליון שקל

פרקליטי הצמרת הגיעו לבית מרן שר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי להתברך על פועלם למען עולם התורה | בעיצומה של הפגישה, ביקש מהם מרן הגר"ח להתגייס להצלת עולם התורה, והשניים שלפו פנקס החמאות ורשמו סכום של מיליון ש"ח | תומכיה מאושר

 

שיחת היום בקרב הציבור החרדי ללא כל ספק היא קמפיין המצ'ינג של ישיבת "עטרת שלמה" המככב כעת באויר, למשך השעות הקרובות – עד השעה 12:00 בלילה. הודות לפלטפורמה הממוחשבת והמתקדמת של חברת "צ'רידי" אשר הופקדה על ביצוע הפרוייקט, ניתן לראות מכל מחשב, בכל רגע נתון, את שמות התורמים ואת גובה תרומתם, לצד שקלול התרומות ומצב גרף התרומה נכון לכל רגע.
כך, ברשימת התורמים מופיעים ראשי ישיבות הגדולות בארץ, הרבנים הראשיים לישראל, אישי ציבור מוכרים, לצד עיתונאים ואנשי תקשורת, המבקשים להביע את הערכתם לממלכת התורה הענקית, המונה למעלה מששת אלפים לומדים, כ"י.

אלא שהסיפור המרכזי, כנראה, שייך לפירמת עורכי הדין חדד רוט ושות'. בראשות משרד זה עומדים עורכי הדין עמית חדד ואריאל רוט, משרד המייצג לקוחות חרדים "כבדים" רבים, ומעניק שרותי יעוץ לגופים תורנים מרכזיים מובילים, ולחברות ובכירי המשק החרדים. לקוח נכבד אחר של המשרד הוא בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל.

עורכי הדין חדד ורוט, הידועים בלבם החם לכל דבר שבקדושה, גילו אף הם ענין במגבית, והבוקר הרימו תרומה גדולה למערכה בשם המשרד ואף הגיעו למוקד המרכזי בישיבת 'עטרת שלמה' שם ישבו כמו כל הפעילים, הרימו טלפונים לחברים וגייסו תרומות נכבדות למען המערכה.

בשעות הערב, הגיעו השניים להתברך בבית מרן שר התורה על פועלם למען עולם התורה לאורך כל השנה. הביקור שנקבע לפני שבועות ארוכים לא היה אמור לעסוק בקמפיין גיוס הכספים אלא שבעיצומו של הביקור חל תפנית מפתיעה.

לאחר שמרן שר התורה בירך אותם בחמימות הוא שאל האם כבר תרמו למגבית של ישיבת 'עטרת שלמה'. השניים השיבו בחיוב, ומרן הגר"ח בירך אותם בשנית. השניים שהתרגשו מהפניה האישית של מרן הגר"ח, שלפו על המקום את פנקס הצ'קים ורשמו סכום של מיליון שקלים לטובת מוסדות 'עטרת שלמה' כשהם מקדישים את הסכום לזכות בריאות והצלחת מרן שר התורה.
מרן שליט"א הביע את קורת רוחו מתרומתם, והם זכו לברכה חמה ואישית מאת מרן שליט"א.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רוב תורת שכנזים סטרא אחרא לכן הכסף זורם כמו קצף ריר מאף חזיר אילו היה קדושה באמת לא היה כ''כ כסף בקלות רוב הכסף ילך לפאות לבגדי שחץ ולפריצות החרדית ב''ה לא תרמתי גרוש אחד אני תורם רק לתורה בקדושה וטהרה

    רוב תורת שכנזים סטרא אחרא לכן הכסף זורם כמו קצף ריר מאף חזיר
    אילו היה קדושה באמת לא היה כ"כ כסף בקלות
    רוב הכסף ילך לפאות לבגדי שחץ ולפריצות החרדית
    ב"ה לא תרמתי גרוש אחד אני תורם רק לתורה בקדושה וטהרה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב