לבקשת המשטרה: עצרת השמאל במוצ"ש לא תתקיים בכיכר רבין

המשטרה למארגני הפגנת השמאל: הציעו מקום חלופי שיכיל את האלפים הצפויים להשתתף וכן הובהר כי המשטרה ערוכה ותאפשר את המחאה כל עוד המארגנים לא יסכנו את בריאות הציבור

 

לקראת המחאה המתוכננת של השמאל במוצ״ש בכיכר רבין, הוגשה בקשה לקיום מחאה, תוך שמגישי הבקשה מצהירים בפני הגורמים במשטרה כי צפוים להשתתף במחאה אלפי משתתפים בדומה למחאה שהתקיימה במוצ״ש שעברה.

במשטרה מעוניינים לאשר את המחאה ולאפשר את מימוש חופש הביטוי וזכות המחאה ובד בבד, מחובת המשטרה ומחובת המארגנים, לשמור על הנחיות משרד הבריאות תוך קיום האירוע במקום המאפשר את היקף הקהל הצפוי , ללא עצימת עיניים, זאת בצל התפשטות נגיף הקורונה .

הנ״ל הובהר למגישי הבקשה אשר התבקשו להציע מקום חלופי שיכיל את האלפים הצפויים להשתתף וכן הובהר כי המשטרה ערוכה ותאפשר את המחאה כל עוד המארגנים לא יסכנו את בריאות הציבור.

נזכיר כי המשטרה איפשרה את קיום המחאה במוצש שעבר בככר רבין זאת לאחר שהמארגנים התחייבו בכתב ובעל פה , שלמקום תגיע כמות קהל שניתן להכיל בככר ואף הגדילה את השטח ברחובות הסמוכים למחאה, אך בפועל, מעל 10 אלף איש התקהלו בצפיפות רבה וזרעו הרס רב במקומות הסמוכים למחאה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *