לחרדים וערבים: דרעי פותח את בתי המלון בירושלים למבודדים

בשיחה שקיימו הערב (א') שר הפנים, אריה דרעי; וראש העיר ירושלים, משה ליאון, סוכם כי השניים יפעלו לאלתר לפתיחת בתי מלון לקורונה לשימוש יעודי.

בשיחה שקיימו הערב (א') שר הפנים, אריה דרעי; וראש העיר ירושלים, משה ליאון, סוכם כי השניים יפעלו לאלתר לפתיחת בתי מלון לקורונה לשימוש יעודי.

הסוג האחד לאנשים שחלו בקורונה, והשני לכאלה שעלולים היו להידבק במחלה ונדרשים לבידוד. בירושלים יפתח זוג מלונות כאלה במזרח העיר וזוג במערבה.
בתי המלון יפתחו בירושלים, לכלל המגזרים, ויתנו מענה למצוקה.

של אוכלוסיות מוחלשות ומשפחות ברוכות ילדים שמתקשות לקיים את הוראות הבידוד בביתן, בשל מצוקת מקום והיעדר תנאים מספיקים.

"אנו מקווים כי המלונות יחלו לפעול כבר בימים הקרובים ויתנו מענה למצוקה שקיימת בקרב תושבים רבים הנדרשים לשמור על חייהם וחיי משפחותיהם אך אינם יכולים לעמוד בכך", אמרו השר דרעי וראש העיר משה ליאון.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שנאת חרדים בתל אביב בעקבות הקורונה חרדית תושבת מרכז תל אביב מספרת כי בשבת האחרונה ראתה מחלון ביתו עשרות מטיילים עם ילדים בניגוד להנחיות אך המשטרה הוזעקה רק לחרדים שהתפללו על פי ההנחיות. "אני עומדת בחלון ביתי במרכז תל אביב לשאוף מעט אוויר ועיני צדה זוגות חילונים מטיילים באין מפריע", היא מספרת בשיחה עם ערוץ 7. "במהלך חצי שעה של שהיה בחלון אני רואה זוג עם ילדים מטייל, שתים משוחחות כאילו אין הנחיות, שני גברים מטיילים, וכך זה חוזר על עצמו שוב ושוב. ואין מצלמות ואין משטרה. ואין שום תיעוד". "אבל כשבעלי חזר מתפילת שחרית בבית הכנסת בעלז-בתל אביב, שהתקיימה על פי כל כללי משרד הבריאות - עשרה איש מפוזרים במתחם פתוח - הוא סיפר כי השכנים הזעיקו שוב ושוב את המשטרה שהגיעה למקום אך נאלצה לחזור כלעומת שבאה לאחר שאחד מהמתפללים הציג אישור רשמי שאפשר להתפלל במקום הפתוח הספציפי על פי הכללים המוקפדים של משרד הבריאות". "יממה קודם לכן", היא מספרת, "התקיים מניין מצומצם במרחב הפתוח על פי כל הכללים. ושוב הוזמנה משטרה. באותו מניין לא ידעו כי ניתן אישור מוקדם להתפלל במקום - והמתפללים נמלטו באמצע התפילה לכל עבר מחשש שהשוטרים יעצרו אותם". "באותו רגע נשמעו מחיאות כפיים מכל הבתים הסמוכים על ידי תושבים חילונים שהריעו למשטרה שסילקה את המתפללים למרות שהיא היתה באישור - ואף ניתן לשם כך אישור מיוחד שהכתיב את ההקפדה על הכללים שאף נשמרו במקום. "הבן שלי, שהשתתף במניין המוצמצם, סיפר כי התושבים סימנו "וי" בידיהם לאות ניצחון על המתפללים. הוא חזר הביתה מזועזע ואמר כי הרגיש כמו בגרמניה הנאצית. משפריצים שנאה כלפינו. אני יודעת שבבני ברק יש כל מיני קיצונים שמחללים שם שמיים, אבל זה לא נחלת כלל הציבור החרדי ששומר על הכללים". בדבריה היא מספרת שחילונים אורבים לחרדים המשתתפים במניינים הללו ומצלמים אותם. "זו הרגשה מפחידה. אנחנו שומרים על החוק. מתנהלים רק על פי הוראות משרד הבריאות. אולם התחושה שדם החרדים הותר", אמרה.

    שנאת חרדים בתל אביב בעקבות הקורונה

    חרדית תושבת מרכז תל אביב מספרת כי בשבת האחרונה ראתה מחלון ביתו עשרות מטיילים עם ילדים בניגוד להנחיות אך המשטרה הוזעקה רק לחרדים שהתפללו על פי ההנחיות.
    "אני עומדת בחלון ביתי במרכז תל אביב לשאוף מעט אוויר ועיני צדה זוגות חילונים מטיילים באין מפריע", היא מספרת בשיחה עם ערוץ 7.
    "במהלך חצי שעה של שהיה בחלון אני רואה זוג עם ילדים מטייל, שתים משוחחות כאילו אין הנחיות, שני גברים מטיילים, וכך זה חוזר על עצמו שוב ושוב. ואין מצלמות ואין משטרה. ואין שום תיעוד".
    "אבל כשבעלי חזר מתפילת שחרית בבית הכנסת בעלז-בתל אביב, שהתקיימה על פי כל כללי משרד הבריאות – עשרה איש מפוזרים במתחם פתוח – הוא סיפר כי השכנים הזעיקו שוב ושוב את המשטרה שהגיעה למקום אך נאלצה לחזור כלעומת שבאה לאחר שאחד מהמתפללים הציג אישור רשמי שאפשר להתפלל במקום הפתוח הספציפי על פי הכללים המוקפדים של משרד הבריאות".
    "יממה קודם לכן", היא מספרת, "התקיים מניין מצומצם במרחב הפתוח על פי כל הכללים. ושוב הוזמנה משטרה. באותו מניין לא ידעו כי ניתן אישור מוקדם להתפלל במקום – והמתפללים נמלטו באמצע התפילה לכל עבר מחשש שהשוטרים יעצרו אותם".
    "באותו רגע נשמעו מחיאות כפיים מכל הבתים הסמוכים על ידי תושבים חילונים שהריעו למשטרה שסילקה את המתפללים למרות שהיא היתה באישור – ואף ניתן לשם כך אישור מיוחד שהכתיב את ההקפדה על הכללים שאף נשמרו במקום.
    "הבן שלי, שהשתתף במניין המוצמצם, סיפר כי התושבים סימנו "וי" בידיהם לאות ניצחון על המתפללים. הוא חזר הביתה מזועזע ואמר כי הרגיש כמו בגרמניה הנאצית. משפריצים שנאה כלפינו. אני יודעת שבבני ברק יש כל מיני קיצונים שמחללים שם שמיים, אבל זה לא נחלת כלל הציבור החרדי ששומר על הכללים".
    בדבריה היא מספרת שחילונים אורבים לחרדים המשתתפים במניינים הללו ומצלמים אותם. "זו הרגשה מפחידה. אנחנו שומרים על החוק. מתנהלים רק על פי הוראות משרד הבריאות. אולם התחושה שדם החרדים הותר", אמרה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. לא הבנתי רק החרדים והערבים בעייתיים. החילונים נהיו צדיקים וישרים פתאום. רק במדורי פלילים הם מככבים הא?

    הא?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב