ליברמן: "אי אפשר להיכנע לחרדים פעם אחר פעם"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ושר הביטחון לשעבר: "לא ניכנס לאף קואליציה בלי חוק גיוס". על מצבו המשפטי של נתניהו: "נחכה להחלטת ביהמ"ש במידה ויוגש כתב אישום. אני לא רואה פסול בכך שראש הממשלה ימשיך לתפקד גם במידה ויוגש כתב אישום"

יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, אומר הבוקר בראיון למנדי ריזל ברדיו 101.5 על הדיווח לפיו היועמ"ש יגיש המלצות לפני הבחירות: "אני לא חושב שבשלב זה יש מקום להתערבות. לצערי, כל מערכת בחירות מלווה בפתיחות חקירה, בהגשת כתבי אישום. לכן, צריך להתקדם הלאה ולא לעשות מזה דרמה מיותרת".

על השאלה האם ישב עם ראה"מ נתניהו בממשלה במידה ויוגש כתב אישום: "חזקת החפות שמורה אפילו לראש הממשלה. נחכה להחלטת ביהמ"ש במידה ויוגש כתב אישום. אני לא רואה פסול בכך שראש הממשלה ימשיך לתפקד גם במידה ויוגש כתב אישום".

ליברמן: "מפלגתי היא מפלגת ימין והיא תלך רק לממשלת ימין, אבל ימין אמתי – במעשים ולא בדיבורים. הממשלה של נתניהו היום היא דיבורים בלבד. זו ממשלה שנכנעת לטרור".

עוד הוסיף ליברמן: "נתניהו חילק היום מתנות לחג המולד: הגדלת מרחב הדייג בעזה. אני מניח שזה פורסם מטעם מתאם פעולות הממשלה בשטחים".

על שתיקתו של בני גנץ, אמר ליברמן: "הוא לא שייך למחנה הלאומי, הוא לא חלק מימין. ראיתי אותו גם כרמטכ"ל בצוק איתן, יצא לנו להיפגש ולי ברור מה עמדותיו של בני גנץ. יאיר לפיד? אותו דבר כמו גנץ".

על הפרסום הבוקר לפיו העביר לפלסטינים פרטים על תכנית השלום של טראמפ: "פייק ניוז. איך אני יכול להעביר פרטים על דברים שאיני מכיר? אני בכלל לא בטוח שתכנית השלום של טראמפ קיימת. במידה והיא קיימת, אני לא מכיר שום פרט ממנה".

עוד הבהיר: "מבחינת 'ישראל ביתנו', נתנה את כניסתנו לממשלה הבאה בכך שחוק הגיוס, כפי שהבאתי אותו לכנסת, יעבור בניסוח המקורי – ללא שום שינוי. אנחנו לא נכנס לממשלה אם יהיה שינוי בחוק הזה. אי אפשר להיכנע לחרדים פעם אחר פעם".

על המפלגה החדשה של בנט אמר: "מפלגת 'הימין החדש' היא מפלגת אופנה, לקדנציה אחת בלבד. אני לא בטוח שהם יעברו את אחוז החסימה".

על המצב בדרום: "אנחנו צריכים לשנות את כל המשוואה בדרום. תופעה כזו, כמו שראיתי בקבינט, לא ראיתי מעולם. אותם אנשים שבדיוני קבינט בערב מנעו כל פעולה נחושה ברצועת עזה – היו הראשונים בבוקר לעלות בתקשורת ולשאול מה קורה עם הנייה.

"אני רוצה לחזור למשרד הביטחון, זו העדיפות הראשונה. אדרוש יד חופשית במלחמה בטרור. אני לא יכול לקבל מציאות שהנייה מסתובב חופשי ברצועת עזה בלי חשש כי ממשלת ישראל נתנה לו חסינות".

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זה החבר של דרעי שיחד הביאו את ליאון שלפי דבריו שלו עצמו ייחלן את ירושלים?

    אותו ליאון שלא עושה אפצ'י בלי לשאול את דרעי?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב