"ליברמן ביצע התנקשות פוליטית בנתניהו"

השר כץ עולה למתקפה חריפה כנגד יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, וזאת בעקבות הפלונטר הפוליטי שמונע מנתניהו להקים ממשלה צרה

השר כץ עולה למתקפה חריפה כנגד יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, וכך התבטא הערב כץ,"איש שאחראי יותר מכול לשיתוק המערכת הפוליטית בישראל הוא אביגדור ליברמן. ליברמן ביצע התנקשות פוליטית בראש הממשלה בנימין נתניהו ובליכוד מתוך נקמנות אישית ורצון לרסק את הליכוד". תקף הערב (יום ג') שר החוץ ישראל כץ את יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן.

השנה אירח השר כץ אישי ציבור וחברי ליכוד בסוכה בביתו במושב כפר אחים, שם הוסיף כץ ואמר "זה אותו האיש שלא הפסיק להתדפק על דלתות הליכוד בשנים האחרונות, בניסיון להצטרף לשורותיו, ובסוף נהג כמו האם המזויפת במשפט שלמה: 'אם לא יהיה הליכוד, אז שלא יהיה אף אחד'.

"ברגע האחרון נחשפה המזימה שרקם עם שותפים מגוש השמאל, להעביר את המנדט להרכבת הממשלה מנתניהו לגנץ – בניגוד מוחלט למה שהתחייב לציבור הבוחרים, ובכך אילץ את הליכוד ללכת לבחירות חוזרות בתנאים קשים. גם כעת הוא דורש הקמת ממשלת אחדות בלי שותפי הליכוד".

שר החוץ הוסיף כי "כאשר כחול לבן פוסלת את נתניהו כראש ממשלה, הוא בכך בעצם אומר 'ממשלה בלי נתניהו'. כעת נותר לראות האם יחצה קו נוסף ויתמוך בהקמת ממשלת מיעוט של כחול לבן בתמיכת איימן עודה והרשימה המשותפת, באמצעות הימנעות מהצבעה בכנסת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *