ליברמן: גפני לא שם לב שמערכת הבחירות הסתיימה

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן,  תוקף את חבר הכנסת משה גפני לאחר שגוש הימין לא הצליח להגיע ליעד  ה-61 מנדטי

 

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן,  תוקף את חבר הכנסת משה גפני לאחר שגוש הימין לא הצליח להגיע ליעד  ה-61 מנדטים. ״כנראה שגפני לא שם לב שמערכת הבחירות הסתיימה, והוא ממשיך לגדף ולהסית. סביר להניח שהאמת שהצגנו כואבת לו", כתב ליברמן בתגובה לדברים שאמר גפני אמש על ליברמן.

ליברמן תקף ואמר: "גפני אינו משקף לא את עולם התורה ולא את היהדות. הוא דוגל בעבודה זרה הסותרת את הערכים היהודיים הבסיסיים. אני מדגיש – המאבק שלנו הוא לא נגד הציבור החרדי או הדתי. אנו נלחמים על אופייה של היהדות, שתקרב בין יהודי ליהודי ובין התפוצות למדינת ישראל".

ליברמן הוסיף: "אנו דוגלים בבית הלל וגפני ושות' דוגלים בבית שמאי – יהדות קנאית ומרחיקה. כנראה שגפני לא רק שלא למד לימודי ליבה, אלא שהוא גם לא בקיא במקורות. הרמב"ם ורש"י עבדו במשרה מלאה. יהושע בן נון והמלך דוד היו לוחמים אמיצים".

ליברמן המשיך להוכיח את יו"ר ועדת הכספים וכתב "כדאי שגפני ילמד את כתבי הרמב"ם שאומר: "כל המשים על ליבו שיעסוק בתורה ולא יעשה מלאכה, ויתפרנס מן הצדקה – הרי זה חילל את השם, וביזה את התורה, וכיבה מאור הדת, וגרם רעה לעצמו, ונטל חייו מן העולם הבא".

לסיום הוסיף ליברמן "ברור גם שרות המואבייה בחיים לא היתה עוברת גיור אצל הרב יצחק יוסף. ישראל ביתנו תמשיך להאבק למען מדינה יהודית ונגד מדינת הלכה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *