ליברמן: "כל הבכירים בליכוד מספידים את נתניהו וקוברים אותו חי"

על רקע הפלונטר הפוליטי, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הבהיר בריאיון לאריה גולן ב"כאן רשת ב'" כי הוא לא תומך באף צד בגושים הפוליטיים בישראל.

על רקע הפלונטר הפוליטי, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הבהיר בריאיון לאריה גולן ב"כאן רשת ב'" כי הוא לא תומך באף צד בגושים הפוליטיים בישראל. לדבריו, בליכוד כבר שולפים סכינים מאחורי גבו של נתניהו.

ליברמן טען בראיון כי בליכוד משקיעים מאמצים רבים בשכנוע ראשי הרשימה המשותפת שלא לשתף פעולה עם כחול לבן.

"אני פרסמתי מתווה ברור, כל מי שירצה להצטרף מוזמן", אמר ליברמן בראיון. "אנחנו לא פוסלים אף אחד, אבל צריך להבין איך בליכוד ובכחול לבן מתכוונים לטפל בגירעון התקציבי, מאיפה יביאו עוד 4 מיליארד וחצי שקלים לצה"ל, מה יעשו עם מערכת הבריאות הקורסת. יש פה שאלות מהות".

"נכון שבין ישראל ביתנו וכחול לבן יש יותר הבנה בנושא דת ומדינה", המשיך ליברמן. "אבל לגמרי לא ברור לי איך הם יטפלו בנושא הכלכלי, ואיך זה מסתדר עם המפלגות האחרות. ראיתי את התכנית של "גשר" למשל – היא פשוט הזויה, זה לא מתקרב למה שמדינת ישראל זקוקה".

על הקשר של היכוד עם הרבים אמר ליברמן,: "מה שאנו שומעים מכל עבר הוא שבימים האחרונים אנשיו של נתניהו יושבים על ראשי הרשימה המשותפת, אימן עודה ואחמד טיבי, ומציעים להם הרים וגבעות רק כדי שלא יצטרפו לבני גנץ".

יו"ר ישראל ביתנו התייחס לאפשרות שנתניהו יאבד את מקומו כיו"ר הליכוד. "אנשי הליכוד דואגים לעצמם ולליכוד", אמר ליברמן. "אנחנו רואים כבר שכל הבכירים בקו הזינוק לפריימריז. הם כבר מספידים את נתניהו וקוברים אותו חי – ברקת, כ"ץ וסער כבר הודיעו שהם יתמודדו. מי שרואה את הכנסים שלהם וההתארגנויות עם ראשי מרכז הליכוד וראשי הערים מבין שהם כבר עמוק בתוך המירוץ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *