ליברמן מדגיש "לא מתואם עם הליכוד וכחול לבן – לא אשב עם החרדים והמשיחיים"

יו"ר ישראל ביתנו חשף שראש צוות המו"מ שלו ח"כ עודד פורר נפגש עם נציג הליכוד ונציג כחול לבן

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, כתב לפני זמן קצר בחשבון הפייסבוק שלו כי ״בהמשך לפרסומים, לספינים ולפרשנויות השונות על המגעים להקמת ממשלה, אני רוצה לעדכן בכמה דברים. כהמשך לפגישתו מאתמול של יו"ר סיעת "ישראל ביתנו", ח"כ עודד פורר, עם השר זאב אלקין, היום הוא נפגש  עם ח"כ אבי ניסנקורן".
 
ליברמן הוסיף "אני רוצה להבהיר פעם נוספת: מפלגת "ישראל ביתנו" לא מתואמת, לא עם "כחול לבן", לא עם "הליכוד" ולא עם מפלגת "הפיראטים". המחויבות האחת והיחידה שלנו היא לציבור הבוחרים שהצביעו עבורנו ונתנו בנו אמון ב- 17 בספטמבר. לכן, כל ההבטחות שלנו מלפני הבחירות הן התחייבות ברזל גם לאחר הבחירות".
 
בנוגע להרכב הממשלה אמר ליברמן כי "כבר אמרתי לא פעם, שבעת הזו, כאשר מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים ביטחוניים וכלכליים, אני מייחל להקמת ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה. למעשה, לשם כך שתי המפלגות הגדולות לא זקוקות לאף מפלגה אחרת. יחד יש להן 64 מנדטים.  למען הסר ספק, אני סבור ש"ישראל ביתנו" צריכה להיות חלק ממשלה כזאת, אבל בשום תנאי ובשום נסיבות לא נשב עם החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת והמחנה הדמוקרטי".

לסיום הוסיף כי "בנוגע לשאלת בחירת יו"ר כנסת או חקיקת חוקים מהותיים, הדבר חייב להתבצע אך ורק לאחר שתתבהר התמונה לגבי הרכב הקואליציה וזהות ראש הממשלה. לגבי כל יתר הנושאים, ההתייחסות שלנו תהיה לגופו של עניין.״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *