ליברמן מזהיר: "המצב הביטחוני מדאיג ודרמטי, צריך להתאחד"

יושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן העניק הערב (שבת) ראיון לרינה מצליח בפגוש את העיתונות והתייחס לפגישת נתניהו וגנץ מחר, וגם, על מצב הביטחוני

יושב ראש ישראל ביתנו אביגדור ליברמן העניק הערב (שבת) ראיון לרינה מצליח בפגוש את העיתונות והתייחס לפגישת נתניהו וגנץ מחר. "הליכוד וכחול לבן יכולות לפתור כל בעיה ולשים את האגו בצד. זה שהם לא עושים את זה – זה בעוכרינו".

ליברמן פירט. "יש שלוש אלטרנטיבות רעות ואחת מצוינת: הרעות – ממשלה צרה של נתניהו, צרה של גנץ ובחירות חדשות. אלטרנטיבה מצוינת היא ממשלת אחדות – שתי מפלגות גדולות יושבות ביחד ומקימות קואליציה וממשלה וכל מי ששמע את הרמטכ"ל בתדרוך שלו צריך להבין שעל הפרק יש החלטות דרמטיות.

ליברמן הסביר כי "כדי לקבל החלטות מן הסוג הזה חייבים קונצנזוס רחב. מבחינת האינטרס האישי שלי הוא ממשלה צרה אני יכול לקבל את חצי המלכות. אין לי התחייבויות מכחול לבן ואין שום מחויבות".

"אני מניח שבנושא דת ומדינה הרבה יותר קל לנו להסכים עם כחול לבן, אני לא בטוח לגבי מדיניות ביטחונית", הבהיר יו"ר ישראל ביתנו.

ליברמן סיפר אפגש עם בני גנץ ביום שני בכנסת, ליברמן טען כי "פנו אלי כמה פעמים להחליף את יו"ר כנסת ."

ליברמן אומר כי לא יתמוך בחוקים שנויים במחלוקת לפני שתורכב ממשלה

ליברמן חשף כי המו"מ האמיתי יתחיל בעשרת הימים האחרונים למנדט של גנץ

ליברמן הזהיר כי המצב הבטחוני מדאיג וחמור, "כל מי ששמע את הרמטכ"ל יודע כמה החלטות דרמטיות יש. חייב קונצנזוס רחב, הרמטכ"ל לא היה יוצא סתם ונותן כזה תדרוך." בראיון לרינה מצליח לראשונה ליברמן לא מוכן לפסול ישיבה בממשלת ימין חרדים כמוצא אחרון. מבחירות

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *