ליברמן מסית: "לא דופקים חשבון לעסקנים החרדים"

ליברמן ממשיך להסית: "בממשלה הבאה ישראל ביתנו תדרוש את תיק הפנים. הממסד החרדי רוצה לעצור את העלייה מחבר העמים, מתנכל להם"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, טרם נרגע מדבריו של שר הפנים דרעי באשדוד, וכתב הבוקר בחשבון הפייסבוק שלו: "משרד הפנים – נאש קונטרול!".

ליברמן המשיך וכתב: "בממשלה הבאה ישראל ביתנו תדרוש את תיק הפנים. הנאום אתמול של אריה דרעי באשדוד לא משאיר מקום לספקות. הממסד החרדי רוצה לעצור את העלייה מחבר העמים, מתנכל להם בארץ ומסלים את ההתבטאויות כנגד העולים מרחבי בריה"מ לשעבר".

ליברמן, שמנסה להציל את מפלגתו שלא עוברת בסקרים האחרונים את אחוז החסימה, כתב: "לפני העלייה, העולים עוברים בארץ מוצאם מסלול ארוך לבדיקת זכאותם לעלות, המתבצעת תחת פיקוח של הסוכנות ולשכת הקשר (נתיב). למרות זאת, העסקנים החרדים (לפעמים אחרי שנים) מעבירים אותם בישראל שבעה מדורי גיהנום מחדש, כולל בדיקות גנטיות משפילות".

ליברמן האשים וכתב: "גם ההשתוללות של נציגי משרד הפנים בשדה התעופה בן גוריון כלפי התיירים הבאים לבקר בארץ ממדינות חבר העמים, היא פוגענית, משפילה, מפלה וגורמת נזק מדיני ממשי לקשרי ישראל עם מדינות ידידותיות".

לסיום כתב: "הטירוף הזה חייב להיפסק. ישראל חייבת לחזור ולהיות מדינה נורמלית. לכן גם משרד הפנים וגם משרד הקליטה חייבים להיות בידינו. נאש קונטרול. לא דופקים חשבון לעסקנים החרדים!".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *