ליברמן נגד הליכוד: "תפסיקו לשקר, תעבירו את חוק הגיוס והכל יסתדר"

ליברמן: "במהלך הבחירות הבטחנו לתמוך בנתניהו לראשות הממשלה, ולצד זה הצגנו סדר יום חד וברור: ביטחון, עליה וקליטה, דת ומדינה. נושא גיוס בני הישיבות היה אחד הסעיפים המרכזיים בסדר היום של 'ישראל ביתנו'"

בעקבות האשמות של בכירי הליכוד נגד יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, בטענה שיש לו מניע אחר שאינו קשור לחוק הגיוס ולכן הוא רוצה בחירות ולא ממשלה בראשות נתניהו, החליט ליברמן לצאת בחריפות נגד הליכוד וכתב פוסט חריף בדף הפייסבוק שלו.

ליברמן כתב: "אל תחפשו מתחת לפנס. במהלך הבחירות הבטחנו לתמוך בנתניהו לראשות הממשלה, ולצד זה הצגנו סדר יום חד וברור: ביטחון, עליה וקליטה, דת ומדינה. נושא גיוס בני הישיבות היה אחד הסעיפים המרכזיים בסדר היום של "ישראל ביתנו".

"לאחר הבחירות, כפי שהתחייבנו, המלצנו לנשיא המדינה על בנימין נתניהו כמועמד להרכיב את הממשלה. יחד עם זאת, לא התחייבנו להתבטל בפני הליכוד ולא התחייבנו לוותר על העקרונות הבסיסיים שלנו. בכל הופעה שלי לפני הבחירות, תוך כדי הבחירות וגם אחרי הבחירות הבהרתי באופן שאינו משתמע לשני פנים, שלא יהיו שום ויתורים בנושא חוק הגיוס, שהובא להצבעה בקריאה ראשונה כפשרה ממלכתית, מאוזנת ומוסכמת על המפלגות החרדיות".

ליברמן הוסיף וכתב: "אנחנו בעד ממשלה לאומית! אנחנו נגד ממשלה חרדית! כאשר מדברים על התחייבויות ועל ממשלת ימין, כדאי לזכור שבנימין נתניהו חתום בחתימת ידו על הסכם קואליציוני עם "ישראל ביתנו" משנת 2009 בו התחייב על מיגור שלטון החמאס. נתניהו הוא שחתום בחתימת ידו על הסכם קואליציוני עם "ישראל ביתנו" משנת 2016 בו התחייב על תמיכה בחוק עונש מוות למחבלים, חוק שהוא בעצמו טרפד בהמשך".

ליברמן תקף את נתניהו וכתב: "נתניהו הוא זה שטרפד פינוי בניה פלסטינית בלתי חוקית בחאן אל–אחמר ובסוסיא, למרות אישור בג"ץ. לא צריך לחפש מתחת לפנס, ולא צריך לחפש מניע נסתר. אני פונה לחבריי בליכוד, תפסיקו לשקר לעם ישראל ולומר ש"ישראל ביתנו" מחפשת סיבות לא להכנס לממשלה. תתחייבו להעביר את חוק הגיוס בקריאה השניה והשלישית בנוסח המקורי ותראו איך הכל מסתדר. נסו אותנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *