ליברמן עונה לנתניהו: "לא אתן לך ללכת לבחירות"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא מתכוון ללכת לממשלת מיעוט באם נתניהו לא יפרק את הגוש המשיחי – חרדי

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב כעת בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא מתכוון ללכת לממשלת מיעוט באם נתניהו לא יפרק את הגוש המשיחי – חרדי,"גרגרי שעון החול כמעט וסיימו את מסלולם ואנו לא ניתן לגנץ או לנתניהו להוביל אותנו למערכת בחירות שלישית, שהיא האפשרות הגרועה ביותר למדינת ישראל", אמר ליברמן.

ליברמן חזר על דבריו אמש ואמר "אנחנו ב״ישראל ביתנו״ הבטחנו שנעשה כל שביכולתנו ונפעל בשקיפות מלאה להקמת ממשלת אחדות ליברלית רחבה. אם יש כאלה שלא מבינים שבמצב שנוצר, כל צד חייב לוותר למען האחדות ולמנוע מערכת בחירות בפעם השלישית, אין ברירה אלא להעמיד בפניהם את המציאות כפי שהיא, כי אני לא רואה דרך אחרת".

ליברמן הודיע "פניתי הבוקר לראש הממשלה בנימין נתניהו וליו״ר כחול לבן בנימין גנץ לקביעת פגישה עם כל אחד מהם בנפרד, כשהמסר הוא ברור ומדוייק: גנץ יהיה חייב לקבל את מתווה הנשיא ולאפשר לנתניהו לכהן כראש ממשלה ראשון ברוטציה כולל סוגיית הנבצרות ואילו ראש הממשלה נתניהו יהיה חייב להפרד מהגוש החרדי משיחי".

לסיום הוסיף ליברמן כי "קבעתי ביום רביעי הקרוב פגישה עם נשיא המדינה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *