ליברמן קורא לנתניהו לבוא לעימות: "הוא נואש"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן קורא לראש הממשלה נתניהו להגיע לעימות מולו באולפן. ליברמן טען שביבי אינו יכול להמשיך לכהן כראש ממשלה לאור לחצים אישיים משפחתיים וכי הגיל כבר עושה את שלו. ליברמן טען כי לא ידרוש רוטציה עם נתניהו

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן קורא לראש הממשלה נתניהו להגיע לעימות מולו באולפן. ליברמן טען שביבי אינו יכול להמשיך לכהן כראש ממשלה לאור לחצים אישיים משפחתיים וכי הגיל כבר עושה את שלו.

הבוקר בשבת תרבות אמר ליברמן כי הוא הוא לא ידחה את האפשרות לכהן בתפקיד ברוטציה עם נתניהו. אולם בריאיון ל"פגוש את העיתונות" כבר טען ליברמן כי הוא לא ידרוש רוטציה על ראשות הממשלה,"אני מרחם על ראש הממשלה. זה שהוא נאלץ לשקר יום יום, שעה שעה זה אומר שמצבו נואש. אני קורא לנתניהו לבוא לעימות, בוא נדבר פה כמו האיש מקיסריה לאיש מנוקדים. אני מתחייב – אתאים את עצמי ללוח הזמנים שלו. הוא לא יבוא כי הוא מפחד".

בריאיון אמר ליברמן כי הליכוד יעמיד בראשו דמות אחרת. "אני מאמין שיולי אדלשטיין הוא דמות שיכולה לעמוד בראשות המפלגה. אני בטוח שבליכוד ימצאו דמות אלטרנטיבית אם יבינו שנתניהו לא יכול להרכיב ממשלה".

ליברמן טען בריאיון כי הוא יצטרף אך ורק לממשלת אחדות בין כחול לבן לליכוד ולא לאף ממשלה אחרת: "אנחנו זקוקים לממשלה לאומית רחבה. ישראל ביתנו, ליכוד, כחול לבן. לא עם החרדים, לא עם המשיחיים ולא עם מרצ. יש אופציה אחת בלבד ואני בטוח שהיא תתממש. נצטרך להיות גדולים כדי לכפות את עצמינו על שני הצדדים", אמר.

בליכוד הגיבו לדברים של ליברמן: "יצא המרצע מן השק, ליברמן גרר את המדינה לטירוף של בחירות חוזרות רק בגלל הרצון שלו להיות ראש ממשלה. היום הוא מודה ששואף להיות ראש ממשלה ברוטציה עם גנץ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *