ליברמן תוקף את נתניהו: "אולי אתה הסוכן של ג'יימס פאקר?"

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, תקף כעת בחשבון הפייסבוק שלו את ראש הממשלה בנימין נתניהו. בפוסט הגיב לטענה של נתניהו כי הוא מופעל בידי גורמים מחו"ל. "אולי אתה סוכן של גורמים עלומים ועשירים ממקומות שונים בעולם? אולי אתה הסוכן של ג'יימס פאקר?", תקף. "אז תסתכל בראי טוב טוב. שב עם עצמך ותעשה חשבון נפש".

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, תקף כעת בחשבון הפייסבוק שלו את ראש הממשלה בנימין נתניהו. בפוסט הגיב לטענה של נתניהו כי הוא מופעל בידי גורמים מחו"ל. "אולי אתה סוכן של גורמים עלומים ועשירים ממקומות שונים בעולם? אולי אתה הסוכן של ג'יימס פאקר?", תקף. "אז תסתכל בראי טוב טוב. שב עם עצמך ותעשה חשבון נפש".

"לאחרונה אני מזהה קפיצת מדרגה בהשמצות, בסילופים ובגרסאות זדוניות נגדי באופן אישי ונגד משפחתי וסביבתי הקרובה, היוצאים מבית היוצר של רחוב בלפור. " כתב ליברמן בפתח הפוסט.

עוד האשים ליברמן כי למרות, שמתחילת מערכת הבחירות לכנסת ה- 22, הבהרתי ש"ישראל ביתנו" תתמוך אך ורק בממשלת אחדות ולמרות שהתנהלתי באופן ממלכתי ואחראי, פעם אחר פעם חוזרים מקורבי ראש הממשלה, בגרסאות שונות, על "ההסבר" מדוע לא הצטרפתי לממשלה חרדית-משיחית בראשות נתניהו. ולמי שפספס להלן "ההסבר": "ליברמן נסחט על ידי המשטרה והפרקליטות, פוחד מחקירה והפך לאתרוג של הממסד המשפטי".

אז לידיעת ראש הממשלה ומקורביו, עברתי לא מעט חקירות ומעולם לא חששתי מהן, מעולם לא הסתתרתי מאחורי חסינות, את כל הדיונים המשפטיים מימנתי מכספי ובמקום לפנות לחברים לקחתי הלוואה מהבנק. לו היתי חושש ממאן דהו או רוצה לרצות מישהו, לא היתי אומר, לאורך כל הדרך באופן חד וברור, שמבחינתי ראש הממשלה רשאי לכהן בתפקידו עד פסק דין חלוט למרות כתב האישום. זה החוק במדינת ישראל, שעבר בשנת 2001 ושאני הצבעתי נגדו. אך למרות הכל אני סבור שחייבים לכבד חוקים גם כאשר הם לא מוצאים חן בעינינו או במקרה שלי כשהצבעתי נגד.

אם היתי רוצה לתקוף או לפגוע בך אדוני ראש הממשלה במקום הכי רגיש, היתי מזכיר לך את דבריך בשנת 2008 על ראש ממשלה אחר, אהוד אולמרט: "מדובר על ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות, ואין לו מנדט ציבורי ומוסרי לקבוע דברים כל כך גורליים במדינת ישראל. קיים חשש, אני חייב להגיד אמיתי – לא בלתי מבוסס, שהוא יכריע הכרעות על בסיס האינטרס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו ולא על פי האינטרס הלאומי, (משום ש) הוא נמצא במצוקה המיוחדת הזו – הכל כך עמוקה". ובטח ובטח היתי מצטרף להצעת החוק של "כחול לבן", שמונעת מחבר כנסת שקיים נגדו כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה, ותומך בהקמת ועדת הכנסת בתקופת המעבר, שהיתה מסירה ממך את החסינות.

עוד כותב ליברמן, "אדוני ראש הממשלה כנראה שבגילך זכרונך בוגד בך ושכחת שתמכתי במתווה הנשיא שהעניק לך, ולא לבני גנץ, זכות לכהן ראשון כראש ממשלה. לו היתי מתנהל כפי שאתה מתנהל, היתי מצטרף לממשלת מיעוט עם "כחול הלבן" ללא היסוס. ההבדל בינינו, שלי יש ערכים ולך רק אינטרסים. ערך עליון עבורי הוא חברות משהו שזר לך לחלוטין."

עוד מאשים ליברמן את נתניהו כי "עלילות נוספות שלך ושל מקורביך, שקראתי אצל כמה מכתבי החצר של רחוב בלפור בנוסח, "ליברמן מופעל על ידי גורמים עלומים מחו"ל", "ליברמן הוא 'סוכן'", "סוכן של כאוס" עם רמזים עבים לכיוון החברים שלי, כשאותם מקורבים מוסיפים חטא על פשע וטוענים שבשל כך סירבתי לקבל תפקידים מן הנחשקים בממשלה ובכנסת והעובדה שלא הצטרפתי לקואליציה צרה בראשותך, למרות שלאורך כל הקמפיין הקודם הבהרתי שבלי שינויים מהותיים בנושא דת ומדינה, כמו תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים, גיוס חרדים לצה"ל וגיור על ידי רבני עיר לא נצטרף לממשלה בראשותך.

לסיום מטיח ליברמן האשמות חריפות,וכותב, "אדוני ראש הממשלה, הפוסל במומו פוסל. אולי אתה סוכן של גורמים עלומים ועשירים ממקומות שונים בעולם? אולי אתה הסוכן של ג'יימס פאקר? אולי אתה הסוכן של ספנסר פרטריג'? אולי אתה משרת את האינטרסים הכלכליים של נתן מליקובסקי? גם כאן ההבדל בינינו שאצלי מעולם המטרה לא קידשה את האמצעים ומעולם לא החלפתי עקרונות בכיסאות. אז תסתכל בראי טוב טוב. שב עם עצמך ותעשה חשבון נפש."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *