לילה לבן בגבול הצפון: צה"ל סיכל פיגוע בגבול סוריה

לפני זמן קצר, סיכל כוח יחידת מגלן של צה"ל ניסיון הנחת מטענים בגבול סוריה. כוח מיוחד שביצע מארב באזור דרום רמת הגולן, סמוך למוצב צבאי, זיהה חוליה של מספר מחבלים מניחים מטענים בקרבת גדר הגבול. לקראת הסלמה?

לפני זמן קצר, סיכל כוח יחידת מגלן של צה"ל ניסיון הנחת מטענים בגבול סוריה. כוח מיוחד שביצע מארב באזור דרום רמת הגולן, סמוך למוצב צבאי, זיהה חוליה של מספר מחבלים מניחים מטענים בקרבת גדר הגבול.

כוח צה"ל וכלי טיס של צה"ל ביצעו ירי במקביל על החוליה שמנתה ארבעה מחבלים ופגעו בהם. אין נפגעים לכוחותינו. כוחות פיקוד הצפון נמצאים בדריכות גבוהה לכל תרחיש, צה"ל רואה במשטר הסורי אחראי לכל פעולה הנעשית בשטחו ולא יאפשר כל פגיעה בריבונות של מדינת ישראל.

הכתב הצבאי יוסי יהושוע דיווח כי כוח של מגלן שוכב במארב זיהה את החוליה מניחה מטען לאחר שקיבל עידכון מהתצפיתנית. הכח ממגלן פותח באש בסיוע מכלי טיס ומחסל את החוליה.

הכתב הצבאי צחי דבוש סיכם: "ביצוע מרשים של לוחמי מגלן שסיכלו את החוליה בשטח שמוכר למחבלים ולאחרונה הגיעו אליו הרבה ״רועי צאן".

חיזבאללה מאיים אם יתברר שהחולייה שנהרגו על ידי צה"ל שייך לחיזבאללה, גבול הצפון יהיה עד להסלמה גדולה שעלולה להתהפך למלחמה עם חיזבאללה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *