ליצמן: "יהדות התורה איננה סקטוריאלית"

בטור שכנוע ב'ידיעות אחרונות' מנסה הבוקר סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לקושש מצביעים מעבר לציבור החרדי. "פעלנו עבור כלל אזרחי ישראל". הטור המלא

טעות לחשוב שיהדות התורה היא מפלגה סקטוריאלית שדואגת רק לציבור שלה. העובדות כמובן מוכיחות אחרת. בתפקידי במשרד הבריאות, כמו גם עמיתי ח"כ משה גפני בתפקידו כיו"ר ועדת הכספים של הכנסת, פעלנו עבור כלל אזרחי ישראל וציבור החולים.

הבטחנו ויישמנו את רפורמת הסיעוד לקשישים והרחבת רפורמת טיפולי שיניים עד גיל 18. הגדלנו את סל התרופות לכולם, פעלנו להטבות במס ליישובי הפריפריה, עוטף עזה והצפון, מנענו סגירת מפעלים, הכפלנו בכל בתי־החולים, את מספר מכשירי ה-MRI.

סיבסדנו טיפולי שיניים לכל הקשישים מגיל 75, ואלו רק דוגמאות מרשימה ארוכה.

כמפלגה ערכית, יהדות התורה חרתה על דגלה את שמירת הצביון היהודי של המדינה. זה לא נוגד את המחויבות שלנו לכלל עם ישראל מתוך ערבות הדדית ומניעת פגיעה בסטטוס קוו.

אחרי שנים ארוכות שבהן משרד הבריאות הפך לחצר אחורית של משרדי הממשלה, העליתי את הבריאות לראש סדר היום. כיום, כולם רוצים את הבריאות, משרד שהפך נחשק ומרכזי. בראש הנושאים בסדר העדיפות הלאומית שלי הוא תוכנית לאומית להקלת העומסים בחדרי המיון ובמחלקות הפנימיות בבתי החולים.

בהמשך גם נגדיל עוד את סל התרופות, נשפר את השירות למטופלים, נמשיך להיענות לרבבות פניות ציבור בסיוע ועזרה בתחומי הבריאות. יחד נצעיד את מערכת הבריאות שלנו לטובת ציבור החולים.

תנו לי כוח להמשיך ולשמור על ערכי היהדות והמסורת, מתוך מחויבות חברתית לכלל אזרחי ישראל. הצביעו ג'!

הטור פורסם הבוקר ב'ידיעות אחרונות'

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *