ליצמן מרוצה: "הגענו ליעד שהצבנו לעצמנו לביצוע 10,000 בדיקות ביום"

שר הבריאות יעקב ליצמן מסר עם צאת השבת כי "הגענו ליעד שהצבנו לעצמנו לביצוע 10,000 בדיקות ביום לפחות"

שר הבריאות יעקב ליצמן מסר עם צאת השבת כי "הגענו ליעד שהצבנו לעצמנו לביצוע 10,000 בדיקות ביום לפחות".

ליצמן ציין את נתוני מגזין פורבס שמדרג את ישראל כמדינה הבטוחה ביותר בעולם מנגיף הקורונה, ובמקום 8 במידת יעילות הטיפול במגיפה. זה לא היה קורה ללא מסירות הנפש שלכם, רופאות ורופאים מסורים, אחיות ואחים, אנשי מקצועות הבריאות, אנשי כוחות הבטחון והמשטרה, עובדי משרד הבריאות, הרוקחים, אנשי מינהלה בבתי החולים, בקופות החולים, ההסתדרות הרפואית, אנשי מד"א, ארגוני הבריאות והמתנדבים, עובדי ועובדות המעבדות הרפואיות, נציגי השירות במוקדים השונים, צוותי הדוברות וההסברה, וכל העוסקים במלאכת הקודש במערכת הבריאות".

שר הבריאות הוסיף "במיוחד אציין לשבח את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ראש המל”ל מאיר בן שבת. ואת העומדים בראש המערכת בשעת חרום זו, מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, המשנה למנכ"ל פרופ' איתמר גרוטו, ראש שירותי בריאות הציבור פרופ’ סיגל סדצקי, ראש מינהל רפואה ד”ר ורד עזרא, וכל הנהלת משרד הבריאות".

ליצמן אמר "אני מלא הוקרה והערכה לכם, אזרחי ישראל היקרים, שמתמודדים בגאווה ובעוז בתקופה קשה ביותר, רובם המוחלט נשמעים להנחיות ושומרים על הוראות משרד הבריאות שמטרתם מניעת התפשטות התחלואה, ומשמעותם הצלת חיי אדם. תודה אישית לכל המתעניינים בשלומי. ברוך השם אני ורעייתי בטוב ומרגישים מעולה".

"זו העת לחזור ולהדגיש כי החובה מוטלת על כל אחד ואחת להמשיך ולשמור על כל ההנחיות כדי שלא נגיע לסכנת חיים בהתפשטות הנגיף חלילה".

לסיום אמר "אני שולח תנחומים למשפחות הנפטרים, וברכת רפואה שלימה לכל החולים. כולנו איתכם בשעה קשה זו. מאחל לכל עם ישראל קיץ בריא ומוצלח. לחוגגים את המימונה, מהבית כמובן, נברך בתרבחו ותסעדו – אל תצאו מהבית ובמקרים חיוניים שהותרו בחוק, רק עם מסכה על הפה והאף יחד ובאחדות בין כל האוכלוסיות והמגזרים, ננצח את הנגיף ונחזור בקרוב לשיגרה בטוחה ובריאה, אמן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *