'לכתחילה נתניהו': הקמפיין של החרדים בליכוד

נתניהו זה טוב ליהודים? קבלו את הגירסה החדשה של מטה השטח החרדי בליכוד: ד' ניסן – לכתחילה נתניהו

רבים מהקוראים זוכרים בוודאי את פעילותם הנמרצת של חסידי חב"ד בצמתים בימים האחרונים של קמפיין 'בחירות תשנ"ו' – חלוקת מדבקות עם הסיסמה המנצחת "נתניהו זה טוב ליהודים".

מאז ועד היום ישנה הסכמה גורפת בקרב כל אנשי עולם הפרסום-אסטרטגיה-ייעוץ התקשורת, כי פעילותם של אנשי חבד בניצוחו של איל ההון החבדי יוסף גוטניק, היא שהביאה את נתניהו לראשונה לכס ראש הממשלה.

כזכור, 30 אלף קולות הם שהפרידו בין הניצחון המתוק של נתניהו לכישלון של פרס ולהגדרתו כלוזר פוליטי עד יומו האחרון.

עתה, בזמן שמוגדר כמאני-טיים, מפתיע מטה השטח החרדי "חרדים לנתניהו", בניהולו של הנציג החרדי ברשימת הליכוד, זאב פליישמן, ויוצא לפעילות שטח אינטנסיבית ובעיקר גלויה על מנת למנוע זליגת קולות חרדים למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה או למפלגות ימין אחרות.

תחת הכותרת "מלחמת ששת הימים לבחירות" יוזם המטה – שעד עתה פעל יותר מאחורי הקלעים – לקמפיין שניתן יותר להגדירו כבליץ אגרסיבי, שיכלול הפצת מודעות רחוב בכל הריכוזים החרדיים הקוראות "ד ניסן – לכתחילה נתניהו. וכן סרטונים ויראלים שיופצו בימים הקרובים ברוח המודעות.

זאב פליישמן, שמונה בימים האחרונים לחבר ועדת הבחירות המרכזית מטעם הליכוד, מה שמעיד על האמון שרוחשים לו בכירי המפלגה, סירב להגיב לדברים מלבד התייחסות קצרה: "כל פעילותי ממוקדת בהנעת אותם חרדים שמלכתחילה לא מצביעים למפלגות החרדיות המסורתיות, להצביע לנתניהו. אלו בחירות גורליות לעתיד המדינה".

מקורביו של פליישמן מסרו שגם הפעילות המסורתית של חוגי בית לחרדים המתלבטים בין הליכוד למפלגות הימין האחרות מתקיימת בימים אלה, וציינו את הכנס שיערך לחרדים בעיר אלעד ביום חמישי הקרוב בו ינאמו יור ועדת חוץ וביטחון ח"כ אבי דיכטר וכן הנציג החרדי זאב פליישמן.

האם אכן קמפיין 'לכתחילה נתניהו' יעפיל על קמפיין 'נתניהו זה טוב ליהודים'? האם גם הוא כקודמו יזכר כמהלך פוליטי מנצח?
שישה ימים יגידו

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חייבים לעצור את לפיד המשומד מלהיות ראש ממשלתנו. הוא ימיט אסון גדול על התורה ועל לומדי התורה. הדרך לעצור אותו היא חיזוק נתניהו.

    חייבים לעצור את לפיד המשומד מלהיות ראש ממשלתנו. הוא ימיט אסון גדול על התורה ועל לומדי התורה. הדרך לעצור אותו היא חיזוק נתניהו.
    אני בוחר בנתניהו ומחזק את תורת ישראל. נתניהו לאורך שנים היה איתנו. הוא טוב ליהודים.

    שניאור זלמן |
    הגב