למה אבנר נתניהו "מתחרפן"?

בנו של ראש הממשלה אבנר נתניהו, שבדרך כלל לא נוהג להתבטא בנושאים פוליטיים, כתב לפני זמן קצר פוסט נוקב בדף הפייסבוק שלו נגד קמפיין ההסתה של ראש הממשלה

בנו של ראש הממשלה אבנר נתניהו, שבדרך כלל לא נוהג להתבטא בנושאים פוליטיים, כתב לפני זמן קצר פוסט נוקב בדף הפייסבוק שלו נגד קמפיין ההסתה של ראש הממשלה.

"אם יש משהו שמחרפן אותי בשנה האחרונה זאת הטענה ״שנתניהו דואג רק לנתניהו״, כתב נתניהו הבן בפתח דבריו. "לא מזמן שאלתי את אבא שלי, מאיפה הדרייב להמשיך בפוליטיקה?" תוהה אבנר, "מאיפה בעצם הגיע הרצון להיכנס לתחום הזה? החיים שלו היו יכולים להיות די שלווים. בכל רגע ב30 שנים האחרונות הוא היה יכול לפרוש ולעבור לשגרת הרצאות נוחה בעולם. הוא ענה לי, ״יש עוד הרבה עבודה״, תמיד.

אבנר המשיך לשבח את ראש הממשלה. "הוא עשה המון בשביל המדינה, הסביר, אבל נסיבות המציאות תמיד הובילו שיש עוד מה לעשות- כדי להבטיח את הישרדותנו כאן, ושאף פעם אי אפשר לנוח. הוא אמר לי שהוא לא רוצה שלמדינה יהיה אותו גורל כמו המדינה היהודית הקודמת שהקמנו בארץ (ממלכת החשמונאים, 140-63 לפנה״ס), ושהוא חושב שהייעוד שלו הוא להבטיח כמה שיותר את קיומה וחוסנה של המדינה. אני מאמין שהוא עשה את זה מצויין בעשור האחרון ושהוא האדם הכי טוב – היחיד! – למשימה. סבבה, אני אולי משוחד, אבל יותר משני מיליון מצביעים חושבים כמוני. לפחות.

בנו של ראש הממשלה הוסיף: "גם אם אנשים לא מסכימים עם האג׳נדה או הביצועים שלו, אל תגידו שהוא דואג רק לעצמו ולא אכפת לו. כי המניע שלו היא שליחות מוחלטת לעם הזה והמדינה הזאת. שמי שלא מסכים יתמקד באג׳נדה, ואני מבטיח לעשות הכול כדי לשכנע את הלא משוכנעים שאבא שלי תותח אמיתי. והכול בחיוך, מה זה כל העצבים האלה סביב פוליטיקה פתאום?".

לסיום התוודה אבנר וסיפר על הקשרים שלו עם אבא – ראש הממשלה, "בסוף אבא שאל אותי אם יש לי טענות כלפיו. אמרתי שהוא אבא נפלא ושהשליחות הקטנה שלנו (המשפחה) בינתיים היא לשמח אותו ולתת לו את השקט הנפשי, להיות השליח של כולנו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *