למרות מצבו: הגר"מ מאזוז השתתף בתיקון חצות – צפו

 ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז שליט"א השתתף אמש בתיקון חצות שנערך בהיכל הישיבה לרגל ימי בין המצרים למרות שאינו חש בטוב. צפו בתיעוד מתוך כתלי הישיבה

ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מאזוז השתתף אמש בתיקון חצות שנערך בהיכל הישיבה לרגל ימי בין המצרים למרות שלא חש בטוב.

במוצאי שבת השבוע, זה השבוע השלישי ברציפות, מרן הגר"מ מאזוז שליט"א, ראש ישיבת 'כסא רחמים', לא מסר את שיעורו השבועי, כאשר גם בשבועות שקודם לכן לא נמסר השיעור על ידי מרן ברצף.

בנוסף, לפני כחודש אמר מרן שליט"א בסיום שיעורו השבועי "איני יודע אם אוכל עוד למסור את השיעור", מרן הגר"מ  שליט"א אינו חש בטוב בתקופה האחרונה ומפאת זאת נמנע מלמסור את שיעורו השבועי.

תלמידיו ביקשו להרבות באמירת "אמן" לרפואתו, וכתבו: "תאמינו או לא, הפתרון נמצא בידינו, ולא, לא איזה מישהו חשב עליו או העלה אותו אלא מרן בעצמו אמר שדבר זה יועיל לו…

"לפני זמן לא רב בעת שמרן חש שלא בטוב אמר מרן שליט"א בפיו כי הוא מבקש שמי שיכול יקבל על עצמו אמירת אמן יהא שמיה רבה בקול רם לרפואתו!

"הנה, הפתרון בידינו בידכם ביד כל אחד ואחד, בואו לעזרת ה' בגיבורים וגם אתם קבלו על עצמכם לרפואתו של מרן שליט"א לענות אמן יהא שמיה רבה בקול רם!

"מטרתנו להגיע ללמעלה מרבע מליון אנשים בארץ ובעולם שיקבלו על עצמם קבלה חשובה זו… תנו מזמנכם 20 שניות בלבד והירשמו בקישור הבא… ואל תשכחו גם להפיץ הלאה לחברים".

להירשם ישירות למיזם "רבע מליון" – https://www.ykr.org.il/pages/93

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *