"לעג וקלס": הרבי הקשיש הודיע על הפסקת המנוי ל'המודיע'

אחר 56 שנות מנוי לעיתון 'המודיע' הודיע האדמו"ר מקופיטשניץ על ביטול המנוי. "שמו ללעג וקלס ולביזיון את כבודו של האדמו"ר ה'אביר יעקב' מסאדיגורא"

זקן אדמו"רי רוז'ין הרבי מקופיטשניץ הודיע הבוקר במכתב מיוחד לחסידו כי הוא מבטל את המנוי לעיתון 'המודיע' אחרי 56 שנה. החסידים טוענים כי במשך שנים עיתון המודיע כלל לא טרח לסקר את החסידות למרות כתבות שנשלחו אליו, אך עתה הגדיל לעשות וכתב כתבה לא מכובדת על הילולת ה'אביר יעקב' מסאדיגורה שתיערך הערב יחד עם סיום הש"ס בתל אביב.

בהודעה שהופצה הבוקר לקהל החסידים, נכתב כך: “הננו למחות בכל תוקף על הפגיעה החמורה שנעשתה על ידי עיתון ‘המודיע’ אשר ששמו ללעג וקלס ולביזיון את כבודו של מרן האדמו”ר ה’אביר יעקב’ מסאדיגורה זיע”א, שהיה מראשי אגודת ישראל וממקימי החינוך העצמאי, ומסר נפשו לקיומם, וכן הפגיעה בכבודם של בני הקהילה החשובה המשמרים את בית מדרשו בתל אביב במסירות נפש.

“לאור זאת הננו להודיע שמרן אדמו”ר שליט”א ביטל היום את המנוי לעיתון, לאחר 56 שנות מינוי כמצוות אבותיו ורבותיו נבג”מ, ועל קהל אנ”ש להצטרף ולהשמיע את קולם על מעשה הנבלה שנעשית במזיד ובזדון כבר כמה שנים בעקביות לקראת יומא דהילולא של מרן זיע”א”.

בהודעה שכתב אחד החסידים הוא מסביר על פשר ההחלטה הלא שגרתית, "הרבי מקאפיטשיניץ גדל כילד ונער אצל האדמור האביר יעקב מסאדיגורא זצל שהערב היארצייט שלו לכן מאד חשוב לו שיהיה זכרו מונצח כראוי לחבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל ובכל פעם המודיע לא רוצה לפרסם את היום ההילולא שלו וכבר שכן מתפרסם זה מתפרסם בעמוד פנימי
הפעם יש גם סיום השס של שיעור בבית כנסת שהרבי זצל עצמו ייסד והם הבטיחו אתמול שלכבוד האדמו"ר ולכבוד סיום השס יהיה מכובד עמוד ראשון וכו והבוקר הם שכחו

לרבי האביר יעקב לא היה ילדים אבל בית מדרשו קיים ומתופעל ע"י הרב ר מרדכי אוירבאך שליט"א אצלם מי שאין אינטרס לא שווה לא היה לו ילדים בעינם אין לו מורשת. אבל המורשת שלו קיימת כי הבית כנסת של קאפיטשיניץ בירושלים נקרא אביר יעקב על שמו והקהילה בתל אביב נקראת על שמו וזה בית כנסת וכולל אברכים ותלמוד תורה ועוד הרבה פעילות לזכרו".

מהמודיע לא נמסרה תגובה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *