לפיד הגחיך את עצמו: "הייתי כתב 'במחנה' כשביבי ירד מהארץ"

במפלגת הליכוד הגיבו לדברי לפיד ואמרו: "יאיר לפיד משקר. בזמן שלפיד שירת ככתב בעיתון 'במחנה', ראש הממשלה נתניהו שירת את מדינת ישראל כציר המדיני בוושינגטון, אחרי שירותו כלוחם ומפקד בסיירת מטכ"ל

יאיר לפיד יו"ר יש עתיד המאוחדת עם חוסן לישראל התבטא בחריפות היום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וניסה להדוף את הטענות כלפיו ע"כ ששירותו הצבאי מסתכם בכך ששירת בעיתון במחנה, לפיד אמר באולפן ynet "תוקפים אותי מהיום שנכנסתי לפוליטיקה. כשהייתי כתב 'במחנה'".

לפיד אמר "נתניהו באותן שנים היה יורד באמריקה וקרא לעצמו בנג'מין ניתאי, ואני לא תוקף אותו על זה כי זה היה לפני 37 שנה. ו-37 שנה זה הרבה מאוד זמן, השאלה היא מה קורה היום. ומה שקורה היום זה שיש פה שלטון שעוסק בהשחתה, ובעזרה לכהניסטים להיכנס לתוך החברה הישראלית, וצריך להוריד אותו"
 
במפלגת הליכוד הגיבו לדברי לפיד ואמרו: "יאיר לפיד משקר. בזמן שלפיד שירת ככתב בעיתון 'במחנה', ראש הממשלה נתניהו שירת את מדינת ישראל כציר המדיני בוושינגטון, אחרי שירותו כלוחם ומפקד בסיירת מטכ"ל. 

בליכוד הוסיפו וטענו "עוד קודם לכן הוביל נתניהו את נושא המלחמה בטרור לאחר נפילת אחיו יוני ז"ל. לפיד וגנץ ממשיכים לשקר ולהתחפש כדי לטשטש את האמת: הם יקימו ממשלת שמאל בתמיכת המפלגות הערביות. רק ליכוד גדול יעצור זאת".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יאיר לפיד = אלהים אחרים (גימטריה)

    יאיר לפיד = אלהים אחרים (גימטריה)

    משה |
    הגב