לפיד דחה את הצעת שלח: "אף אחד לא מציב לי אולטימטומים"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הודיע בישיבת הסיעה כי למרות בקשת חבר הכנסת עופר שלח, לא יהיו פריימריז פתוחים, נקבע רק בשנה הבאה איך ייבחר יו"ר המפלגה

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הודיע בישיבת הסיעה כי למרות בקשת חבר הכנסת עופר שלח, לא יהיו פריימריז פתוחים, נקבע רק בשנה הבאה איך ייבחר יו"ר המפלגה: "ההצעה (לקיים פריימריז) לא התקבלה. תהיה התמודדות. אני מברך עליה, הגיע זמנה, אבל אנחנו נעשה הכל בלי לחץ. אף אחד לא מציב לי אולטימטומים. אני לא אתן לתופעות שהרסו מפלגות כמו העבודה וקדימה להרוס גם את יש עתיד".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר בפתח ישיבת הסיעה: "המטרה היא להגיע במהלך 2021, לוועידת המפלגה הראשונה. בוועידה הזו אנחנו נמצא את הדרך הטובה ביותר לקיים בחירות פנימיות לתפקיד יושב ראש המפלגה.

לפיד, דחה את בקשת שלח לקיים פריימריז עד להודעה חדשה ותירץ את ההחלטה בגלל הקורונה. "תהיה התמודדות. אני מברך עליה, הגיע זמנה, אבל אנחנו נעשה הכל בלי לחץ. אף אחד לא מציב לי אולטימטומים. אני לא אתן לתופעות שהרסו מפלגות כמו העבודה וקדימה להרוס גם את יש עתיד."

הוא הוסיף כי "ביש עתיד חברים אלפי פעילים שנלחמים שנים בשוחות. הם הרוויחו בזיעה, בצמתים ובגשרים את הזכות לעצב את דמותה ולבחור את הנהגתה. את הבחירות הפנימיות אנחנו נבנה איתם בעבודה משותפת. עם ראשי המטות ועם הפעילים המרכזיים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *