לפיד מדמיין: "אם נתניהו יתפטר – תוך 48 שעות נקים ממשלה עם בנט וליברמן"

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד כינס את ישיבת הסיעה השבועית במהלכו הוא הביע תקווה שראש הממשלה יתפטר,"בנימין נתניהו צריך להתפטר. הוא נכשל"

ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד כינס את ישיבת הסיעה השבועית במהלכו הוא הביע תקווה שראש הממשלה יתפטר,"בנימין נתניהו צריך להתפטר. הוא נכשל. הוא איבד שליטה, אם הוא יתפטר, תוך 48 שעות, נקים פה ממשלת חירום אמיתית. ממשלת אחדות אמיתית".

לפיד הוסיף ואמר: "אין לאזרחי ישראל זמן יותר. אנחנו במצב חירום. אני קורא לכל סיעות הבית: הגיע הזמן להראות לו את הדרך הביתה. המדינה יותר חשובה מכולנו. נתניהו צריך ללכת הביתה היום".

הוא התייחס למשבר הקורונה ואמר "זה כשלון מקיר לקיר. הכל על שמו. בינואר הקרוב, בשיא גל החורף של הקורונה, הוא יישב שלוש פעמים בשבוע על ספסל הנאשמים. נתניהו עשה בעבר דברים טובים, אבל זה נגמר. אי אפשר להמשיך ככה. הוא צריך ללכת".

לסיום הוסיף "אומרים לנו, "מה אתם רוצים, בחירות?" לא. לא צריך בחירות. אם נתניהו יתפטר, תוך 48 שעות, נקים פה ממשלת חירום אמיתית. ממשלת אחדות אמיתית. לא ממשלת המנותקים הענקית שנתקענו איתה. הדבר האמיתי. 18 שרים. ממשלה יעילה, חדה, חדורת מטרה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *