לפיד על המגעים על גנץ: "האופציה נמצאת על השולחן"

לפיד הציג את הרשימה החדשה והצהיר כי פניו לאיחוד עם גנץ

,ו"ר יש עתיד יאיר לפיד הציג הערב (שני) את הרשימה המלאה של של המפלגה ממנה נעדרים חיים ילין ועליזה לביא שנדחקה במקום לא ריאלי.

לפיד התייחס למגעים עם גנץ לאיחוד וטען כי עדיין הוא מקווה שהשניים יתאחדו: "האופציה נמצאת על השולחן. אני לא אוריד אותה עד הרגע האחרון, נהפוך כל אבן. בניגוד לכל מה שפורסם, אין בכלל דיון עם בני גנץ על מיקומים. ראשון, שני, רוטציה. על זה מדברים בסוף המשא ומתן. אחרי שסוגרים את הדברים החשובים. מה שחשוב לנו, מה שחשוב לי, הוא שנתנו לכם התחייבויות. אני רוצה תשובות ברורות על ההתחייבויות האלה".

לפיד הוסיף: "בשלב הזה, וכבר לא נשאר הרבה זמן, לא קיבלתי אותן. יש עתיד היא לא מריצה שמעמיסה מנדטים. היא תנועה עם השקפת עולם מגובשת. אנחנו פה כי התחייבנו לשינוי במדינת ישראל. המטרה היא להקים מפלגת שלטון. המטרה היא לנצח. אבל למפלגת שלטון צריכה להיות מדיניות. אני לא מאמין שאני בכלל צריך להסביר את זה – אין דבר כזה מפלגת שלטון בלי מדיניות ברורה. אי אפשר ללכת לבחירות בלי שאנשים יידעו מה העמדות שלך. אנחנו התחייבנו.

"התחייבנו לשנות את חוק הלאום. את החוק עצמו. לא איזה תחמון של חקיקה נוספת. התחייבנו לבטל את חוק המרכולים. התחייבנו שבכל בית ספר במדינת ישראל, חילוני או חרדי, ילמדו מתמטיקה ואנגלית. התחייבנו לחוק הגיוס. התחייבנו לתהליך מדיני כדי להיפרד מהפלשתינים. התחייבנו להעביר את חוק הקלון. התחייבנו לא לשבת בממשלה שבה לראש הממשלה יש כתב אישום. לא מחכים לשימוע. לא יושבים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *