לפיד פרסם את התנאי של 'יש עתיד' לתמיכה בחוק דחיית התקציב שימנע בחירות

"דמי אבטלה לעצמאיים ו-400 מיליון שקלים לסבסוד ספרי לימוד"

סיעת יש עתיד -תל"ם דורשת להכניס לחוק הדוחה את הגשת התקציב את הקטנת הממשלה, דמי אבטלה לעצמאיים ו-400 מיליון שקלים לסבסוד ספרי לימוד.

למרות התנגדות סיעת יש עתיד – תל"ם לדחיית הגשת תקציב המדינה, במסגרת הדיון היום בוועדת הכספים, להכנת הצעת החוק לקריאה שנייה ושלישית, דורשים חברי הסיעה להכניס לחוק, בין היתר: את הקטנת הממשלה ל-18 שרים, דמי אבטלה לעצמאיים, 400 מיליוני שקלים לסבסוד רכישת ספרי לימוד לאוכלוסיות מוחלשות.

בנוסף להגבלת כהונת ראש הממשלה ל-2 קדנציות, כיסוי הגירעון בבתי החולים הממשלתיים ולמימון תוספת 2000 התקנים לאחיות ו-400 התקנים לרופאים מתמחים, ותוכנית לאומית להתמודדות עם הקורנה ועם העלייה הצפויה בתחלואה לחצי שנה.

מרכז האופוזיציה ויו"ר סיעת יש עתיד תל"ם, ח"כ מאיר כהן: "זו ממשלה מנותקת של 36 שרים ו-16 סגני שרים שדואגת לעצמה, לכן כשבליכוד ובכחול לבן רבים ביניהם מי נכשל יותר בטיפול בקורונה ומי הוא זה שמוביל לבחירות, נותרנו אנחנו המבוגר האחראי שדואג לטובת ציבור".

חבר ועדת הכספים, ח"כ מיקי לוי: "מאז קמה הממשלה התעסקו רק בהטבות מס ובאאודי A8 במקום בגיבוש תקציב. הטירלול הזה חייב להיפסק, אחרת מדינת ישראל תשלם מחיר כבד. יש להביא תקציב כמה שיותר מהר״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *