לפני גריטה: למה כדאי למכור רכב לפירוק ברזל?

הרכב תקול, הוא רק עולה לכם ביוקר במוסך, חוויית הנהיגה אינה נעימה ואף אינה בטוחה והגיע הזמן להיפרד ולהמשיך הלאה – לרכב אחר. על "קונים רכב לפירוק" כבר שמעתם?

שאלתם את עצמכם פעם לאן הולכים רכבים שסיימו את חייהם ואיך אתם יכולים להרוויח מהרכב הישן שלכם? אותו אחד שליווה אתכם ברגעים רבים בכביש כבר לא עומד במשימה כמו פעם.

הרכב תקול, הוא רק עולה לכם ביוקר במוסך, חוויית הנהיגה אינה נעימה ואף אינה בטוחה והגיע הזמן להיפרד ולהמשיך הלאה – לרכב אחר.

על "קונים רכב לפירוק" כבר שמעתם?

הבעיה היא שמעטים האנשים שמוכנים לקנות רכבים ישנים גם במחירים נמוכים מהמחירון והמוכרים עצמם, במקרה הזה אתם – בעלי הרכב, נאלצים לבזבז זמן ואנרגיות על הצגת הרכב בפני הקונים הפוטנציאליים, לנהל מו"מ קשוח ולא בהכרח לקבל תמורה הוגנת בעד הרכב.

מהן האופציות העומדות בפניכם? תוכלו כמובן לבצע טרייד אין, אבל גם בשיטה זו רוב הסיכויים שתקבלו מחיר נמוך בעד הרכב ולא בהכרח אתם מעוניינים להתחייב עכשיו על רכב אחר או רכב חדש. מכירת הרכב לפירוק לברזל מהווה אלטרנטיבה מצוינת למי שרוצה לקבל כסף בעד הרכב וגם לשמור על הסביבה – להוריד רכב מזהם מהכביש ולמחזר את הברזל.

הגרוטאה שלכם – האוצר של התעשייה

בעבר פעלה בישראל מדיניות גריטה שתמרצה נהגים למסור את הרכב לגריטה תמורת מענק כספי, אבל תוכנית זו שינתה את פניה והאופציה כיום היא למכור למגרשים פרטיים המעוניינים בחומרי הגלם ובחלקי החילוף החיוניים גם של רכבים ישנים. תתפלאו, אבל גם רכב לא מתפקד יכול להיות אוצר ו"להציל חיים" של רכב אחר. מכונאים מדופלמים ידעו לאפיין את מצב הרכב ולחלץ ממנו רכיבים שימשיכו לפעול ברכבים אחרים ומה שנותר מהרכב – הברזל – יעבור לתעשיות השונות שזקוקות לברזל למלאכת הייצור. היתרונות של מחזור ברזל הם רבים משימוש חוזר במשאבים תוך הפחתת שימוש במשאבים מהטבע ועד הפחתת צריכת האנרגיה וכמובן הפחתת עלויות.

מגרשי הרכב המשתמשים ברכבים ישנים לצרכי פירוק לברזל מוכנים לשלם על רכבים ישנים. אומנם לא קיין מחירון ידוע מראש של מכירת רכבים לפירוק, אבל אם תבחרו מגרשים אמינים ומובילים הרי שתוכלו לקבל הצעת מחיר הנקבעת על פי פרמטרים שונים, כמו למשל, סוג הרכב, שנת ייצור, מצבו (אם עבר תאונות וכדומה) וכך להחליט אם אכן משתלם לכם למכור את הרכב לפירוק.

מומלץ לבחור מגרש או חברה שיקנו את הרכב שלכם שיהיו מוכנים לשלם בשיטת התשלום המועדפת עליכם, בין אם במזומן, המחאה, העברה בנקאית או דרך כרטיס האשראי כך שתוכלו לקבל תמורה בדרך המבוקשת.

גריטה ופירוק יחד עם גרירה עד המגרש מכל חלקי הארץ

כדאי לבחור מקום שזמין מסביב לשעון 24/7 ומציע שירותי גרירה, כך שאם הרכב לא במצב להנעה או נתקעתם עמו ואתם כבר מעוניינים לסגור עסקה ולמסור אותו לפירוק, תוכל החברה האמונה על תהליך הפירוק לשלוח אליכם גרר ולהביא את הרכב אליה מבלי להטריד אתכם בנושא.

החומר שיועבד מהרכב לתעשיית הברזל יימכר לסוחרי ברזל המרבים לפנות למגרשי פירוק ואתם תוכלו בכסף לעשות כאוות נפשכם וגם תדעו שתרמתם לאיכות הסביבה ושהרכב שלכם ימשיך את דרכו בווריאציה כזו או אחרת עם חלקי חילוף אצל רכבים אחרים או מהברזל שלו ייצרו בתעשייה מוצרים שונים.

זה הזמן לבחון את המצב בשטח: האם הרכב שלכם עוד בטיחותי לנסיעה או שכדאי להוריד אותו מהכביש ולמקסם את מה שנשאר ממנו במצבו הנוכחי באמצעות מכירתו לפירוק, כולל פינוי הרכב ממקומו. חפשו מגרש אמין שיוכל לספק לכם שירות אדיב וכן תעריפי מכירה כולל שיטת תשלום מועדפת ותוכלו לחזור לכביש בראש שקט.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *