לפני פיזור הכנסת: גנץ מקיים מסיבת עיתונאים – שידור חי

דרמה פוליטית: האם בני גנץ הולך להצהיר על בחירות? הצטרפו לשידור החי

דרמה פוליטית: האם בני גנץ הולך להצהיר על בחירות? יועציו של בני גנץ הגיעו לפני זמן קצר בכנסת לפגוש אותו במשכן הכנסת לקראת ההצהרה שימסור ב-20:30.

בשעות האחרונות מקיים השר דרעי שיחות עם נתניהו וגנץ במטרה להגיע לפתרון. כפי הנראה עד עתה ללא בשורה של ממשלה.

שעות לפני פיזור הכנסת באופן אוטומטי בכחול לבן מאשימים את הליכוד ומאיימים שוב בהליכה לבחירות. "לנתניהו נותרו שעות ספורות להוכיח את הבטחתו לאומה מאמש למנוע בחירות בישראל, נותרו לו שעות בודדות להראות אם יעמוד בהבטחתו לציבור לקיים ממשלת אחדות שתטפל בקורונה ובביטחון, או לשבור את הכלים לטובת שיקוליו האישיים והמשפטיים".

עוד הוסיפו "כחול לבן הבהירה יותר מפעם אחת: כל הנושאים פתירים ובלבד שההסכמים ימולאו כפי שהובטחו וימנעו בחירות מיותרות לישראל. כל נסיונות מחטף הרגע האחרון של הליכוד באשר למינוי פרקליט מדינה או יועץ משפטי לממשלה ייתקלו בחומה בצורה".

בליכוד מאשימים: "כחול לבן בורחים מפשרת האוזר שהם עצמם הסכימו לה וגוררים את המדינה לבחירות בטענות שקריות והערמת קשיים של הרגע האחרון".

1. על אף שראש הממשלה נתניהו כבר הודיע שהוא לא יתערב במינויי בכירים במערכת המשפט, כחול לבן מסרבים להקים ועדה פריטטית (שיוויונית) למינוי בכירים כפי שקבעה פשרת האוזר וכפי שהוסכם בהסכם הקואליציוני.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *