לקראת איחוד בשמאל? ברק: "מוכן להיות גם מקום 10"

בימים האחרונים מתקיימים מגעים חשאיים להביא לאיחוד בין מפלגות השמאל יש עתיד וחוסן לישראל במטרה להביא לקץ שלטונו של רה"מ. ברק לפעילים: מוכן להיות מקום 10. הפרסומאי שילוח: "אם לא יהיה איחוד הציבור יצביע ברגלים וילך לים ביום הבחירות"

המגעים לאיחוד בשמאל הולכים ומתקדמים: בימים האחרונים מתקיימים מגעים חשאיים להביא לאיחוד בין מפלגות השמאל יש עתיד וחוסן לישראל במטרה להביא לקץ שלטונו של רה"מ.

פעילי "בלי איחוד הקול אבוד" טוענים כי בשיחה שקיימו היום אמר להם שר הבטחון לשעבר: "אני מוכן להיות גם מקום עשירי ברשימה. אם האחרים לא יצהירו שהם מוכנים לאיחוד הוא לא יתרחש". כך פורסם בגלי צה"ל

הפרסומאי אילן שילוח שעומד מאחורי יוזמת איחוד מחנה השמאל אמר היום בראיון לרונן כץ בקול ברמה על האיחוד: "אני בא לקמפיין האיחוד בגוש המרכז בלי לחשוב מי עומד בראש. 79 אחוז מהציבור רוצה איחוד והמנהיגים הם עובדים אצל הציבור ולא הציבור אצלם והם צריכים לשמוע מה הציבור רוצה. אם לא יהיה איחוד הציבור יצביע ברגלים וילך לים ביום הבחירות", אומר שילוח.

"אם גנץ לפיד ואשכנזי ילכו יחד זו המפלגה הגדולה בישראל ויכולים להקים ממשלה, לבד הם לא יגיעו לכלום", טוען שילוח.

מסקרים שנערכו באחרונה עולה כי מפלגה מאוחדת בראשות יאיר לפיד ובני גנץ יכולה לצמצם באופן ניכר את הפער במירוץ בין מפלגת השמאל לליכוד. מפלגה מאוחדת יכולה להניב קרוב ל-30 מנדטים ולאיים על שלטונו של רה"מ.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *