לקראת חתימה: אלי ישי צפוי לסגור בשבוע הבא עם עוצמה יהודית

פרסום ראשון: יו"ר יחד אלי ישי נפגש במהלך השבוע האחרון עם ראשי עוצמה יהודית לשיחות שבהם דנו הצדדים באפשרות שיחד תתמוך בעוצמה יהודית, הצדדים משוחחים טלפונית מספר פעמים, ונראה כי המו"מ מתקדם לקראת חתימה. מרן הרב מאזוז נוטה לאשר את ההסכם שבמסגרתו אלי ישי ימונה לשר.

יו"ר יחד אלי ישי נפגש במהלך השבוע האחרון עם ראשי עוצמה יהודית לשיחות שבהם דנו הצדדים באפשרות שיחד תתמוך בעוצמה יהודית, הצדדים משוחחים טלפונית מספר פעמים, ונראה כי המו"מ מתקדם לקראת חתימה. מרן הרב מאזוז נוטה לאשר את ההסכם שבמסגרתו אלי ישי ימונה לשר.

במהלך הפגישה הציעו אנשי עוצמה יהודית לאלי ישי הרים וגבעות- שותפות מליאה במו"מ הקואליציוני, הבטחה לשר בממשלת נתניהו, וכן חברות בועדות הכנסת. אלי ישי עצמו, כך נודע לנו, מעוניין לסגור עם עוצמה יהודית ומרוצה מפרטי ההסכם שגובש.

לאקטואליק נודע כי כבר בשבוע הבא, אם לא ייקרה משהו יוצא דופן, ייחתם  ההסכם בין הצדדים, ונראה שמרן הגר"מ מאזוז נוטה  לאשר את ההצעה. ההצעה הסופית תונח בשבוע הבא על שולחנו מרן ראש הישיבה הרב מאזוז שכנראה יקבל בביתו את ראשי עוצמה יהודית.

בעבור עוצמה יהודית מדובר בבשורה של ממש שכן אלי ישי  יחד עם 20 אלף קולות צפוי לקרב את איתמר בן גביר אל חוף מבטחים ואל אחוז החסימה הנכסף. על פי סקר ישראל היום עוצמה יהודית מקבלת 4 מנדטים, אך מכיוון שבעבר מפלגות שקיבלו 4 מנדטים בסקרים לא עברו את אחוז החסימה, איתמר בן גביר מעוניין לסגור את הדיל שיבטיח לו את הניצחון המיוחל.

19 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הקרדום לחפור בו

    במקום מנהיג עם לב ענק כמו אלי ישי אדם עם ערכים ואהבת ישראל ללא פשרות נפלנו עם חרדי בעל דעות פוליטיות של השמאל הישראלי. כשבין יתר הדעות והמעשים שלו נותן במתנה שטחים מארץ ישראל במתנה לבדווים הערבים. והכל במתק שפתיים לשון מתגלגלת וחזות חרדית.

    אליהו |
    הגב
  2. בהצלחה

    בהצלחה.תוספת הקולות של אלי ישי תאפשר לעוצמה יהודית לעבור את אחוז החסימה.

    שמוליק |
    הגב
  3. רעיון להצלחת עוצמה

    מלבד החיבור לאלי ישי הייתי ממליץ לעשות הסעם עם הליכוד שהם יוציאו דרישה שהמצביעים באשקלון ובעוד עיר אחת שלכל אחת מהן היו כ30000 מצביעי ליכוד יצביעו לעוצמה במקום לליכוד.
    לאחר הבחירות יוודאו בתוצאות שעוצמה קבלה אמנם 60000 קולות במקומות אלו. 2 נציגים של עוצמה יפרשו ויעברו לליכוד ויתפטרו 2 נבחרם של הליכוד יחליפו אותם.
    זה מבטיח שעוצמה עוברת בגדל את אחוז החסימה בכל מקרה.
    זה מבטיח שלא ילכו לאיבוד ום קוות של הימין.
    זה מבטיח לביבי שיהיו לו 61 מנדטים להקים ממלה צרה ובריאה בלי שמאל.
    הבעיה היחידה שזה מוריד לליכוד שני מנדטים ביום הבחירות בלבד. אבל זה מתגמד לעומת הרווח
    שלימין יהיו 61 מנדטים בטוחים.

    החרדי מגבעתיים |
    הגב
  4. דוד

    השמאל מדרבן את עוצמה יהודת כדי להפיל את הימין ובן דביר נופל למלכדת

    דוד |
    הגב
  5. יהודי חרד

    {{{ לדעתי והבנתי כל העניין של
    דתיים חרדים ושסניקים עבודה
    בעיניים.הם לא מוסיפים ערך
    לעם ולמדינה.
    אלי ישי סתם אחד.

    }}} כל העניין של דתיים חרדים שסניקים רבנים וכו'=עבודה בעיניים |
    הגב
  6. הסכם בין אלי ישי לבין עוצמה

    ע6ד פעם אלי ישי מחפש להיות בפרונט .קוגם כל שישלם את החובות לפעילים שלו.רק בבחירות האחרונות אלי ישי חתם עם אגודה ושום דבר לא יצא מזה .כל מה שמענייןנאת ישי זה להיות בכותרות.אלי ישי מ5עה וטועה את הרב מזוז.בפעם הבא הוא יחתום עם אימד טיבי רק איתו אין לו עדיים הסכם

    אלון יצחק |
    הגב
  7. את אלי ישי מענין מה יקבל

    קודם שתעבור הליכוד מחכה לעוצמה יהודית ולחוליגל אלי ישי
    הצחקתם אותי

    עוצמה יהודית לא מעניינת אותו שר בחלום |
    הגב
  8. היה לנו מספיק מאלי ישי ! מה אתה עושה איתמר ? היינו בדרך הנכונה !!! זו שוב טעות !!!

    טעות

    יהודי |
    הגב
  9. אם ישי חובר לעוצמה הקול שלי ושל אישתי

    אם הרב מזוז ואלי ישי חוברים לעוצמה אני אישי ועוד שני בני בוחרים בעוצמה וכך עוד המון

    שמעון |
    הגב
  10. עוצמה מבטיחה אור להמוני חילונים

    הבטחה חתומה לטיפול דורש בבתי המשפט למשפחה שבאכזריות ורשע מנתקים אבות מילדים לאחר גרושין גוזרים עלייהם חיי יאוש ועוני כלכלי ובאלפי מקרים עד היום אובדן חיים ויתמות לילדים..בעיני ובעיני אלפים אוייב גרוע יותר מחמאס וחיזבאללה..מאמינים לבן גביר הרבה יותר מאשר לביבי או כל אחד אחר..אלפי גברים סבים וסבתות מנותקים מהילדים יכניסו הפעם את עוצמה לכנסת.אמן!!!

    אלן גפני |
    הגב
  11. אלי מתאים לראש הממשלה.

    הרב מזוז דואג לאלי
    אלי יודע שבלי הרב מזוז
    הוא שווה 7 קולות.
    מי שמשתמש בתורה בשביל כבוד.
    יצא שכרו בהפסד.

    עמיאל |
    הגב
  12. שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך, אשר ד' אלקיך נותן לך: ידועים דברי השל"ה הק' על "בכל שעריך" שהכונה על שערי הגוף ועינים אזנים פה וכו', שע"ז אומר הפסוק שופטים ושוטרים תתן לך, לשפוט ולדון בעצמו מה שעובר דרך שערים אלו. וע"ז נותנת התורה עצה לאדם האיך יוכל להתחזק בענין זה לשמור החושים ושערי הגוף, "בכל שעריך אשר ד"א נותן לך" שיתבונן אדם שכל החושים וכוחות הגוף שיש לו הכל הוא מה ש"ה' אלקיך נותן לך", הכל ניתן לאדם מהשי"ת, איזה פנים יש לזה שאדם יקח חושים וכוחות אלו, שהם מתנות יקרות שנתן לו השי"ת שבלעדם אין האדם שוה כלום, וכוחות אלו ינצל ח"ו לרעה?! כשאדם מתבונן בזה הרי ממילא ודאי יזהר וישמור על כל שערי גופו שנותן לו ה' שלא ייעשה בהם דבר שלא כרצונו ית' וישתמש בכל המתנות שנתן לו ד' לעשות מצוותיו ולקיים רצונו

    שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך, אשר ד' אלקיך נותן לך: ידועים דברי השל"ה הק' על "בכל שעריך" שהכונה על שערי הגוף ועינים אזנים פה וכו', שע"ז אומר הפסוק שופטים ושוטרים תתן לך, לשפוט ולדון בעצמו מה שעובר דרך שערים אלו.

    וע"ז נותנת התורה עצה לאדם האיך יוכל להתחזק בענין זה לשמור החושים ושערי הגוף, "בכל שעריך אשר ד"א נותן לך" שיתבונן אדם שכל החושים וכוחות הגוף שיש לו הכל הוא מה ש"ד' אלקיך נותן לך", הכל ניתן לאדם מהשי"ת, איזה פנים יש לזה שאדם יקח חושים וכוחות אלו, שהם מתנות יקרות שנתן לו השי"ת שבלעדם אין האדם שוה כלום, וכוחות אלו ינצל ח"ו לרעה?!

    כשאדם מתבונן בזה הרי ממילא ודאי יזהר וישמור על כל שערי גופו שנותן לו ד' שלא ייעשה בהם דבר שלא כרצונו ית' וישתמש בכל המתנות שנתן לו ד' לעשות מצוותיו ולקיים רצונו.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  13. "עולם גולם יוסלה החולם"

    בס"ד פר' שופטים אלול תשע"ט
    "עולם גולם יוסלה החולם"

    הקב"ה – נא הַיּוֹם תִּשְׁמַע שַׁוְעָתֵנוּ אָמֵן. הכל החל כאשר יוסלה עלה לישיבה קטנה. משהו לא טוב עבר עליו, לא יודעים מה, אומרים שמאז שהשתתף בפעילות כלשהי של המתנ"ס השכונתי זה התחיל לקרות, בקיצור בלבול, בחור הבר מצוה בן ה-13במקום להתבגר, השתקע יותר ויותר ברמה ילדותית לא מקובלת בעליל שהחריפה וגברה, כאילו חזר לכיתה ב' ופחות מכך. בפורים אסף כמה עשרות אגורות מאנשים טובים, מיהר ל"הכל בשקל" וקנה לעצמו מחזיק מפתחות, מאז כל מפתח שמצא ברחוב, בבוידעם, על הארון, במחסן ביהמ"ד, גם מפתחות שהעלו חלודה, הצטרפו למחזיק מפתחותיו, הוא הרגיש בכך 'מבסוט' עלי אדמות, ה"קנאקער" של הישיבה.

    מאות מטרים טרם בואו כבר ידעו כי יוסלה בשטח, וזאת לקול צלילי צלצלי מפתחותיו שרק גברו מיום ליום. לימים הצליח לקנות עוד 3 מחזיקי מפתחות, עד שהוצרך לקנות קלאצ' מיוחד למכנסיו שיחזיק את הררי המפתחות בליעה"ר. כשיוסלה נכח בכמה ילדים טמבלים בשכונתו ההולכים במכנסיים צמודות, למרות שראה אותם מתייסרים קשות בכל תנוחה ותנועה, החליט כי בהיותו בתפקיד "ראש הכיתה" הוא צריך ללבוש גרביונים כאלו. אך מה הוא יכול לעשות והוריו לא קנו לו כאלו, מוחו הקודח המציא לו מזור, מפה ושם אסף "סיכות בטחון" בעזרתם ניסה להצר את מכנסיו עד כמה שאפשר, עד שכבר לא יכול היה לעקם או ליישר הרגל אלא רק במאמץ עילאי. לאחר המבצע צעד בהם בגאווה ברחובה של עיר, נהנה לראות איך אנשים "מתפעלים" ממנו, ומנסים לכבוש את הצחוק בכל כוחם, "ודאי מעריכים אותי" חשב יוסלה ה'פיקח' לעצמו…

    למרות שלא ידע לעשן, היה תמיד מטייל עם חפיסת סיגריות, וכשאחד מחבריו עבר לידו מיהר לשלוף סיגריה וכאילו לעשן. פעם הסתבך עם בחור אלמוני שביקש ממנו לראות איך מיתמר מפיו עשן לבן, ליוסלה לא נשאר ברירה, אלא להדליק את הסיגריה ולשאוף במלוא ריאותיו, ואיך לא, הוא הרגיש שהוא הולך להשתעל. יוסלה לא נבהל, הוא הוציא מכיסו מכשיר פלאפון שנראה כאמיתי שקיבל פעם מ"אבות ובנים" ורמז לבחור שאחד מתקשר אליו בדחיפות, וכך ניצל מן התסבוכת. פעם כשהרגיש שלא מסתכלים עליו יותר מדי, הדליק כמה סיגריות ליד "גלאי עשן". האזעקות נדלקו, ורכבי מכבי אש והצלה דהרו למקום. במקום התעוררה בוקה ומבולקה, עד שנודע לבסוף כי בסה"כ מדובר בעשן סיגריה. יוסלה הטמבל הרגיש אח"כ כמלך בגדוד עת "זכה" לראיון בלעדי ב'קו הציבור', שבדרך כלל, פחות או יותר, זה הנייעס המדובר שם.

    כשנכח במנהג המוזר והכ"כ מצחיק של אברכים צעירים שלהיכן שהם הולכים בשב"ק הם מחזיקים את קופסת השטריימל ביד, חיפש לחקותם, אך מה יעשה והוא עדיין לא אברך, אך אל דאגה, כבר השיג הלוואה פה ושם, קנה קופסת פלסטיק יד שניה לכובע שלו, ומני אז, לא רק בשב"ק, היכן שהלך טייל עם קופסת הפלסטיק כשכובעו מונח שם על מי מנוחות. לחגיגת קופסת הפלסטיק החליט בקבלה נמרצת שלא לילך ב'חאלאט' סגור, ועדיף שהחגורה יהיה בכיסים, כך הוא יהיה יותר 'פטיש החזק'.

    מאוחר יותר התחיל ללכת גם בנעליים פתוחים ושרוכים מתבדרים, אולי גם זה יועיל להוסיף על ה"מעמד". כמובן שמבחור כזה, חוץ משערות וציפורניים לא צמח ממנו מאומה, למגינת לב הוריו ומוריו. עד מהרה הצטרף ה"קנאקער" יוסלה מיודענו לשוליית שלעפערס, שמסדרים במות ופארענצ'עס. העיקר שהלך עם חולצה כתומה עליה נכתב בגדול "יוסלה אירועים". מאוחר יותר נהיה לסבל של חברת הגברה מפורסמת, תפקידו התמקד בעיקר להביא את האורגן לאולם, תוך כדי שהוא אומר לכל הילדים כמותו לרדת מהבמה…

    כשגם בזה נחשב ל"לא יוצלח", עשה מעשה ונהיה ל"זמר". קנה חליפה אפורה, עשה חאלקה נוספת לפאותיו (ה"י), הצטייד במשקפי הברונזה של הגשר, ובעיקר בנעלי השפיץ, והתחיל לשיר בחתונות… לרוע מזלו, למרות שהגיע תמיד עם מזוודה שלימה של ג'לי ומי בושם, הציב פרוז'קטורים נגדו, ואפילו התלמד מה"להיטים" איך לתת בעיטות באויר בשעת ניגוני הבסים, ולהכריז "מאכצ' א מאצעב" מידי 20 שניות, הוא לא נקלט בבורסת הזמרים, הוא היה תמיד מאשים את הבחורים כי אילו רק ידעו מקצת מן הייסורים שעברו עליו מדי חתונה בלבשו את נעלי השפיץ האכזריים, רק לכבודם, לא היו מוכנים לוותר עליו…

    כשנכח שעדיין לא נקרא חברה'מן כדבעי, מצא סוף סוף את מבוקשו. בבת אחת נהפך לפסיכולוג בכיר, בלילה חלם משהו ובבוקר יצר איזה שם חדש, משהו בערך כמו "בעל תואר חי.חי.חי." כשלתוספת ה'מצב' הוסיף כמה תיבות באנגלית ו"20 שנות נסיון", וכך התפרסם בחוצות הקריאה "בא להעצים את עצמך" "למצות את ה'בך' שבך" ו"הגשמת חלומות" ומני אז החלו להתדפק על דלתו לשמוע ולהיעזר בעצותיו המחכימות ושיטת טיפולו "המדהימה" בעלת 20 שנות הנסיון.
    כל פציינט לכשעצמו שהגיע לבקר בקליניקה שלו היה בשבילו פשוט חמצן לנשימה, לא היה קץ לאשרו, הנה הגיע הזמן ונהפך ל"מאכער" של השטעטל, כשאמרו לו שטיפוליו המדהימים משיטת חי.חי. וסי. בי. די. מועילים לאלף כפרות, היה מרגיעם כי מדובר בתהליך ארוך, וכי עד חמש עשר שנים הכל מסתדר. עד כאן רק ההקדמה לסיפור המצמרת.

    בחול המועד הציג לראשונה בבניני האומה את "הקרנת בכורה" האישית שלו ב"מצגת דרמטית" מימי קורות חייו "המאלפים" הסוערים, כשהוא מצליח למלאות אולמות שלמים של אנשים שבאו לחזות בהיסטוריה "המקצועית" המדהימה והכ"כ מאלפת של המאבחן הפסיככטי הפדגוגיסטי הבכיר של מכון אח… מר יוסלה נ"י בעל תואר ראשון בשיטת מי.שי.גי.ני. ומאלף מקצועי ויוזם טיפול חי. חי. סי. לי. בי. חי. טי. משנה סמנכ"ל וראשון במעלה לאיי.בי.טי ויו"ר מכון טי.ביל.לי. להגשמת החלומות – שמבטיח שסיפור חייו הינו הצלחה בינלאומית ודרך חיים מובטחת… וכולם תמהים: האם האנשים שבאו לחזות בקורות חייו המרגשים כ"כ טיפשים? עולם גולם חולם כמו שכתוב!

    הסיפור הקודח דלעיל לא היה ולא נברא, אבל מצב כעין זה, ויותר מ"כעין", מתחולל בתקופתנו זה כמה שנים. לפני כמאה שנה ייסדו גדולי ישראל ארזי הלבנון זיע"א ארגון קדוש בשם "ועד הישיבות" במטרה לעזור ולסייע ככל האפשר לבני הישיבות, לא נלאה לתאר את כל קורות חייו של המשרד הנ"ל, אך מה שכן חובה לציין כי בשנים האחרונות נחשדים ועד הישיבות שהמקום נהפך למשרד לרועץ הראשוני ברשימה לבני הישיבות, הפך נמר חברבורותיו מן הקצה אל הקצה! לא מדובר באנשים שתאוות ממון השתלטה עליהם ובמקום לשמש בנאמנות את תפקידם, ממלאים פיהם מים וידיהם כסף, מדברים על משרד "רודף בני הישיבות" במלוא מובן המילה.

    ראשי השלטון הצהירו גלויות כי בדעתם לגייס את כל בני הציבור החרדי, הם נחושים בהחלטה מפני הבעיה הדמוגרפית של ריבוי הציבור החרדי בליעה"ר שמאיימת עליהם יותר מהאיום האיראני, גיוס בני הישיבות הוא אחד משלושת הזרועות (חמץ – חינוך, מכללות, צבא) בהן בחרו ראשי השלטון להפוך את הציבור החרדי ל"ישראלי", ל"יהדות ליברלית" היל"ת, כשבכך הם מקווים לפתור הבעיה הדמוגרפית בפתרון מקורי, ללא צורך בהעלאת החרדים על ספינות ולהטביע אותם בים, וגם לא ייבוא של מיליוני רוסים וצרפתים שיקבעו את הרוב הלא חרדי.
    אבל הם בבעיה, והם הצהירו זאת בגלוי, שאי אפשר לכפות על ציבור לשנות את אורחות חייו מזה 50 שנה, אם ילכו בכח, התוצאה תהיה כמו בחוק שירות לאומי לבנות שבעקבות מאבקה הסוער של היהדות החרדית נהפך ל"אות מתה" (ציטוט מפרוטוקול "הועדה לגיבוש חוק טל"). מה עשו??? הגיעו למסקנה שצריך לעשות תהליך של בפה-רך, של מקל וגזר, של הסכמים והידברויות, של התחלה מהשוליים ולכיוון המרכז, וכמובן שאין בדעתם לוותר על המרכז. השכל הפשוט אומר אם כן, כי הדבר היחיד שנותר ליהדות התורתית הינה מלחמה גלויה כמו בגזירת גיוס בנות דאז, ולהפוך את חוק הגיוס ל"אות מתה".

    ולא יאומן כי יסופר! ועד הישיבות וראשיו, במקום לעשות את המוטל עליהם להצלת בני בישיבות בתור מייצגי עולם הישיבות, ישבו להידברויות ו"פשרות" והסכמים נבזיים עם שלטונות הצבא הארורים, כשהכל במסווה של "הצלת העילויים", כשלבד מפשע מחריד זה לכשעצמו, הלא לאמיתו של דבר גם הצלת העילויים אין כאן, הן אמנם שכרגע הם לא נטפלים לעילויים, אך זה רק לשעה בלבד, ואין בדעתם כלל לוותר על העילויים! הוי אומר: רודפים!! רודפים!! והם עוד נקראים ועד הישיבות… והעולם חולם מרוגש ורגוע: "הם מצילים את בני הישיבות"…

    רק כעת נודע שהם כבר דנים בסתר על "חוק הגיוס" האכזרי, שאמור לעלות על שולחן ועדות כנסת המינים לאחר הבחירות הבאות והרכבת הקואליציה שבעקבותיהן היל"ת. ועוד לא דיברנו על הסיפורים המצמררים של "ועד הישיבות" עצמו, המתחוללים במטרה למילוי היעדים שהם הסכימו עליהם, רק כעת יצא ספר נפלא עב כרס על מעללי ועד הישיבות, לך תראה מה מתחולל שם, זוועות עולם! הזהו 'ועד הישיבות' או 'ועד הצבא'?! עד מתי יהיו אלו למוקש!

    כשלוחי דמרנן ורבנן ובשם כל ישראל, כמידי יום רביעי יתאספו אנשי שלומנו, אמוני ישראל, בשעה 1:30 אחר הצהרים ע"י משרדי "ועד הצבא" ברח' מלאכי 28 ולאחמ"כ ע"י ביתו של הרב ברוך סולובייצ'יק ברח' צפניה להשמיע את זעקת היהדות החרדית נוכח הפשעים הנוראים מטה הפעולה לשבירת ההסתגלות. הַיּוֹם תִּשְׁמַע שַׁוְעָתֵנוּ אָמֵן.

    "עולם גולם יוסלה החולם"

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  14. הלו ספין ספינג' דרעי עשה מהספרדים שפלים ומושפלים אינך מתבייש להצביע לעבריין כרוני בעל עבר ועתיד פלילי ידיו מלאים דמי אוסלו וגזל וחילולי שבת ורפורמים וכל מיני מרעין בישין רבש''ע אתם סתומים

    דרעי עשה מהספרדים שפלים ומושפלים אינך מתבייש להצביע לעבריין כרוני בעל עבר ועתיד פלילי ידיו מלאים דמי אוסלו וגזל וחילולי שבת ורפורמים וכל מיני מרעין בישין רבש"ע אתם סתומים….???????????

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  15. בהצלחה אלי ישי

    אצביע לעוצמה יהודית אם יהיה הסכם עם יחד
    לא אצביע ש"ס

    חרדי |
    הגב
  16. ספין

    כדי ללחוץ על ביבי לתת לו שר בתמורה לתמיכה ביהדות התורה. כעת אלי ישי מראה לביבי, הנה באמת אני הולך לשרוף את הקולות. אחרת ביבי אומר לעצמו, ממילא מצביעי ישי יצביעו ש"ס, בשביל מה לי לתת לו משהו.
    תכלס, ביבי יכול להבטיח לאלי ישי מה שירצה. אם הוא באמת ירצה לתת לו שר, הוא כבר לא יהיה ראש ממשלה. נקודה.

    זה ספין של אלי ישי |
    הגב