סגר בתוך 48 שעות: 2 חולים במצב אנוש – שידור חי

לקראת סגר? עיריית ירושלים מודיעה על היערכות מיוחדת עקב המצב לטובת הציבור. ראש העיר משה ליאון גילה בראיון לגלי צהל כי סגר צפוי כבר ביומיים הקרובים. ראש הממשלה צפוי לשאת נאום בשעה 20:00 לאומה בה הוא צפוי לקרוא לאזרחי ישראל לשמור על הוראות משרד הבריאות.

לקראת סגר? עירית ירושלים מודיעה על היערכות מיוחדת עקב המצב לטובת הציבור. ראש העיר משה ליאון גילה בראיון לגלי צה"ל כי סגר יוטל על ישראל כבר ביומיים הקרובים. ראש הממשלה צפוי לשאת נאום בשעה 20:00 לאומה בה הוא צפוי לקרוא לאזרחי ישראל לשמור על הוראות משרד הבריאות ואף אולי יורה על סגר בתוך 48 שעות.

במקביל, מ"מ ראש העיר ירושלים ומחזיק תיק תכנון ובניה, אליעזר ראוכברגר, הנחה בראשית השבוע את מחלקת הרישוי לזרז ולקדם ככל הניתן הנפקת היתרי בניה, בטרם יוטל סגר מוחלט ועבודת העיריה תופסק, ואכן היום ואתמול חתם ראוכברגר על עשרות היתרי בניה חדשים הכוללים מאות יחידות דיור, הרחבות דירות, מבני ציבור, בתי כנסת ועוד.

לפני זמן קצר דווח על הידרדרות במצבה של החולה הקשה המאושפזת בבי"ח השרון – המרכז הרפואי רבין. היא מונשמת ומורדמת. ועל חולה נוסף שמצבו אף הוא מוגדר אנוש.

לאחר הוראת מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין לציית להוראות משרד הבריאות במלואן והוראת משרד הבריאות כי יש לסגור את המוסדות לחלוטין, מוסדות התורה מודיעים לתלמידים בשעות האחרונות על יציאה מיידית לחופשת הפסח. כך בת"ת תשב"ר, ת"ת באר יהושע, ת"ת דרכי יושר, ישיבת חברון, ישיבת פוניבז', וכל מוסדות התורה. בתלמודי התורה ובמוסדות רבים מקימים מערכות טלפוניות עם תוכן לימודי לטובת התלמידים. גם במוסדות החסידים הודיעו על ביטול הלימודים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *