לקראת סגר כללי: הקורונה משתוללת בארה"ב

מעל מיליון נדבקים בקורונה אובחנו ב-10 הימים האחרונים. ביממה האחרונה אובחנו יותר מ-142 אלף נדבקים – בבריטניה ואיטליה זינוק במספר הנדבקים

הקורונה משתוללת בארצות הברית:  מעל מיליון נדבקים בקורונה אובחנו ב-10 הימים האחרונים. ביממה האחרונה אובחנו יותר מ-142 אלף נדבקים – מספר שיא – כך על פי הדיווח בסוכנות הידיעות רויטרס.

יותר מ-65 אלף מאושפזים בבתי החולים. זו הפעם השנייה מפרוץ המגפה שמספר החולים המאושפזים גבוה מ-60 אלף. מניין המתים עומד על 241,809 בני אדם. טקסס הפכה אתמול למדינה הראשונה בארה"ב שדיווחה על יותר ממיליון נדבקים בשטחה מפרוץ המגפה במרץ.

בניו יורק, נרשמה עלייה בתחלואה בימים האחרונים. בעקבות כך,  המושל אנדרו קואומו הודיע על מגבלות חדשות הכוללות סגירה של הברים, מסעדות וחדרי הכושר  החל משעה 22:00.

"אין הנחיות חדשות, המאמץ מצד הממשל הפדרלי כמעט ולא קיים. זה בהחלט תורם לזינוק בתחלואה", אמר אשיש ג'ה, דיקן בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת בראון והאשים את ממשל טראמפ בכך שלא עוסק בענין הקורונה.

באיטליה קראו איגוד הרופאים להטיל סגר כללי במדינה בכדי למנוע את קריסתה של מערכת הבריאות. 52% ממיטות האשפוז באיטליה תפוסות על ידי חולי קורונה, יותר מרף 40% שמשרד הבריאות קבע כי חצייתו תהיה מסוכנת.

בבריטניה דווח על 22,950 נדבקים ו-595 מתים ביממה. יותר מ-50 אלף בני אדם מתו עד כה בבריטניה. ההערכה היא כי מספר המתים מקורונה גבוה משמעותית ועומד על קרוב ל-65 אלף.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *