לראשונה בישראל כניסה בטביעת אצבע לאתר הבנק

לראשונה בישראל, בנק הפועלים פיתח יכולת כניסה לאתר האינטרנט [WEB] באמצעות טביעת אצבע, ללא צורך בסיסמה או קוד משתמש, במהירות וקלות.
במציאות העכשווית לקוחות נאלצים לזכור מספר רב של סיסמאות בכדי להשתמש בשירותים יומיומיים במגוון תחומים, מבריאות ועד פיננסים.
מחקרים מעידים כי צרכנים בישראל מעוניינים לעשות שימוש באמצעי זיהוי ביומטרי ובעיקר בטביעת אצבע. מרביתם מאמינים שזיהוי ביומטרי יעניק חוויה טובה ומהירה יותר וכן, במידה והמכשיר נגנב או אבד הוא נותר מוגן. עוד עולה כי ההיכרות עם אמצעי האבטחה הביומטריים חשובה לנכונותו של הציבור לאמץ אותם.
השירות מיועד ללקוחות הגולשים באמצעות הדפדפן הנייד וישמש מאות אלפי לקוחות הבנק. בשלב הראשון הזיהוי הביומטרי יתאפשר בדפדפן במכשירי אנדרואיד ובהמשך גם ב-iPhone. הלקוחות ירשמו לשירות מתוך האתר, יעברו תהליך קצר וחד פעמי של הרשמה כולל זיהוי טביעת האצבע, ולאחר מכן הזיהוי הביומטרי יוגדר כברירת המחדל.
סער זכריש, CDO, חטיבת החדשנות בבנק הפועלים: "מדובר בחידוש מהפכני – זיהוי ביומטרי בכניסה לאתר המאפשר חוויית לקוח טובה יותר, נוחה ומהירה, לצד שמירה על סטנדרט אבטחה גבוה. בנק הפועלים הוא הראשון בישראל העושה שימוש בטכנולוגיה זו כאמצעי כניסה לאתר, ומוביל לדור הבא של עולם הזיהוי."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *