לראשונה: הגשת ערבות דיגיטלית במכרזים שתחסוך זמן ומשאבים

אחד מאבני הדרך של ספק העובד מול גופים ציבוריים- הוא הגשת ערבות בנקאית. עוברים דרך הבנק, ממלאים טפסים, מצרפים להצעה, מגיעים פיזית למפרסם המכרז ובעיקרון מבזבזים זמן ומשאבים. אם אתם צפויים להגיש הצעה לעיריית ראשון לציון, התהליך צפוי להתקצר משמעותית. בשיתוף פעולה בין העירייה לבנק הפועלים, יוצא לדרך פיילוט ראשון מבין הרשויות המקומיות בישראל שיאפשר הנפקת ערבות דיגיטלית ישירות באתר בנק הפועלים, אותה ניתן לשלוח בקלות כקובץ ישירות למוטב. הערבות הבנקאית תונפק ותחתם דיגיטלית ותהיה זמינה ללקוח באתר הבנקאי העסקי. מינהל הכספים, בראשות גזברית העירייה קרן ברק ומנהלת מחלקת מחשוב ובקרה, טניה שטייף הוביל את התהליך בעירייה. נכון לעכשיו השירות ניתן ללקוחות העסקיים של בנק הפועלים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו מאמינים שהטמעת טכנולוגיות חדשות במערכות העירוניות שמצמצמות בירוקרטיה ומקלות על הספקים, משרתות בסופו של דבר את התושב. מהיום הראשון שלי בתפקיד שמתי לנגד עיני את הנגשת השירותים העירוניים, השקיפות ופישוט תהליכים עירוניים, זהו צעד נוסף".

בתקופה הקרובה תוקם פלטפורמה פתוחה לכל המנפיקים והמוטבים שתרכז את כלל הפעילות, הצטרפות מנפיקים נוספים לשירות, שירותים שונים למוטבים כמו: בחינת ערבויות בחיתוכים שונים, רמות חשיפה, ערבויות ברמת קבלן ועוד.

ניתן יהיה להגדיר שם משתמש וסיסמא על מנת לבדוק את סטטוס המסמכים. בעת סיום המכרז, הספקים שאינם זכו, יקבלו חזרה את הערבויות בשיטת הערבות הדיגיטלית עם מייל שמצורף אליו מכתב ביטול – כל אלה יהוו תחליף להגעה פיזית ובזבוז זמנו של הספק תוך קיצור ההליך באופן משמעותי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *